Maus Skrevet 9. april 2016 #21 Skrevet 9. april 2016 Det siktes vel til fenomenet "gripping pussy", google it 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #22 Skrevet 10. april 2016 Hvorfor bruke tid på noe man faktisk ikke kan gjøre noe med? Nå må folk slutte å henge seg opp i utseende og størrelse på kjønnsorganene sine. Folk som har et problem med utseendet på ditt kjønnsorgan er ikke verdt sex uansett. Tenåringer er jo som regel uinteressante i senga. Anonymkode: a7f95...a35 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #23 Skrevet 10. april 2016 Fin/ikke fin - spiller det egentlig noen rolle? Den har en funksjon, flere faktisk, som jeg regner med er intakt. Utover det er det vel bare nøye utvalgte som får se den, og de synes vel du er perfekt uansett hvordan underlivet ditt ser ut? Anonymkode: 3d937...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #24 Skrevet 10. april 2016 Kjære TS. Jeg hadde indre kjønnslepper som hang 1cm utenfor de ytre (jeg har nesten ikke noen ytre lepper da). Opererte meg og er i dag veldig fornøyd selv om jeg måtte opereres på nytt pga en komplikasjon. Operasjonen er ingen lek. Første gangen gikk jeg bredbent i 8 uker fordi det gjorde så vondt!! Det er farlig å anbefale operasjon, men HVIS du sitter og vurderer det, så kan det hjelpe å høre andres erfaringer. Jeg hadde så store psykiske problemer at operasjon var det eneste riktige for meg. Ti år senere angrer jeg fortsatt ikke. Jeg tenker bare på hvor uendelig glad jeg er for at jeg turte å gjennomføre det. Kjæresten min på det tidspunktet elsket vaginaen min, og var svært(!) negativ til at jeg ville endre den. Men da jeg fikk så mye mer selvtillit i sengen etter operasjonen ble han glad. Men det kan ha med preferanser å gjøre, jeg syntes vaginaen min så heslig ut. Helt jævelig rett og slett. Selv om den var helt normal. Preferanser kan jo forandre seg i løpet av livet, men jeg er sikker på at jeg tok riktig avgjørelse. Jeg vil heller ha skikkelig bra og uhemmet sex nå som jeg er forholdsvis ung, enn å ikke operere fordi jeg KANSKJE angrer om 20år. Tar denne som anonym Anonymkode: fb2b4...775 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #25 Skrevet 10. april 2016 Jeg mener ikke noe slemt her, så ikke bli såret. Får du ikke noe gnagsår? Må jo være ubehagelig i trusa? Eller? Anonymkode: 1ace7...52a
Gjest AryaKillie Skrevet 10. april 2016 #26 Skrevet 10. april 2016 Alle er forskjellige. Og alle har forskjellige syn på hva som er vakkert
Gjest ytmnd Skrevet 10. april 2016 #28 Skrevet 10. april 2016 Nei synes ikke det, litt for mye av det gode
Saraby Skrevet 10. april 2016 #29 Skrevet 10. april 2016 Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring, hets og svar til disse. -Saraby, mod.
Maus Skrevet 10. april 2016 #30 Skrevet 10. april 2016 Hadde de vært på kjæresten min hadde jeg elsket dem 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #31 Skrevet 10. april 2016 Oj, nei det var litt voldsomt for meg. Men alle har forskjellig smak. Anonymkode: c7f4f...b41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå