Gå til innhold

Test, hvor smarte er folk her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tatt den før, og da fikk jeg 129. Tok ikke noe screenshot, og orker ikke ta den på nytt akkurat nå. Jeg kan oppdatere med bilde når jeg har tatt den på nytt.

Endret av Hattifnatten
Husket feil score
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 113, men er usikker på hvor reelt det er. Ble så lei på slutten at jeg bare trykket på noe. Ikke at jeg nødvendigvis ville fått riktig resultat om jeg hadde tatt meg bedre tid da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 115. jeg syns oppgavene ble kjedelig etterhvert, og med litt vin innabords, så trykket jeg bare vilt, på de siste :ler: prøver igjen i morgen :vin:

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt den før og fikk 131, akkurat nok til å bli med i mensa. Kan legge ved skjermbilde neste gang jeg tar den om ønskelig.

Anonymkode: 8e7f3...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt den en mensa test som dette før,men da var det ikke norsk og var mye lengre fikk
 112 eller noe.

Nå tok jeg ikke den så seriøst og på noen spørsmål bare trykte noe og fikk

100

Anonymkode: ededc...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stianoman.pngGikk bedre enn jeg håpet på. Tror dessverre den viser 20-30 poeng for mye som de fleste online tester gjør. Mao en score under 120 og du er dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
53 minutter siden, Stiani skrev:

Gikk bedre enn jeg håpet på. Tror dessverre den viser 20-30 poeng for mye som de fleste online tester gjør. Mao en score under 120 og du er dust.

Dust?

Åpenbart ble den sosiale intlegensen og IQ'en skevt fordelt. Ingen med respekt for seg selv omtaler andre som "dust" i voksen alder. :laugh: Kall meg gjerne dum, en idiot eller underutviklet, men "dust" blir for dumt, selv for meg ...

Hilsen 108.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg fikk 113, men er usikker på hvor reelt det er. Ble så lei på slutten at jeg bare trykket på noe. Ikke at jeg nødvendigvis ville fått riktig resultat om jeg hadde tatt meg bedre tid da. 

Samme her. de siste 5-6 spm da var jeg lei og gadd ikke tenke. Kan hende jeg hadde flaks og trykket rett da, så det gjorde det høyere. Eller uflaks og ble lavere. 

 

Din IQ ble beregnet til 117, tilsvarende 87.1 prosentil.

graph.php?iq=117&w=634&h=412

 

Tok en lignende test for rundt 10 år siden da fikk jeg 132, så jeg har visst blitt dummere med åra. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, prt90 skrev:

Må være noe feil med testen, alle får over 100 :P

De som får godt over 100 deler gledelig, merkelig det der. :P 

Anonymkode: 9d748...5a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, prt90 skrev:

 Må være noe feil med testen, alle får over 100 :P

Kanskje det egentlig er veldig mange fleire som tar testen, men som ikke gidder å poste resultatene sine her i denne tråden?

Anonymkode: 71e92...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt på 15 min etter litt rødvin...Screenshot_2016-04-09-21-59-25.png

Endret av andy capp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...