Gå til innhold

"Hva ser du etter i en mann?"

Fremhevede innlegg

Gjest Mythic
Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Å som det varmer hjertet mitt å lese det. Så utrolig koselig. Gratulerer, og forresten - han er utrolig heldig. :hjerte:

Tusen takk :klem: Og det er nok jeg som er heldig her :hjerte:

Men nok OT :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg skulle svart ærlig på det spørsmålet, så ville det blitt "en mann som kan se meg rett i øynene og si han forguder meg". Det funker jævli dårlig med nettsjekking. Man vet jo ikke om man har kjemien før man møtes og har kjent hverandre en liten stund.

Anonymkode: 41d7c...bc1

Det er det som er poenget mitt her :) Man kan legge ut om alt mulig til randoms på sukker f.eks, men jeg er ikke komfortabel med det før jeg har møtt personen og blitt bedre kjent. Fordi man kan ha en samtale om at man har felles verdier, god hygiene og ingen kjønnssykdommer, men det betyr ikke at man har kjemi om man møtes. Kanskje nettdating ikke er noe for meg bare? 

Anonymkode: 63d3f...cf5

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Mythic skrev:

Ehhh, nei, hvordan kunne du tolke det dithen? Jeg luket kjapt ut menn jeg fant ut var rasister, f.eks, da det er noe jeg overhodet ikke kan leve med. Da gadd jeg ikke gå på date med dem. 

:bond:er vel følelsen du sitter med å lese TS sine svar. Det er nemlig slik jeg føler. 

Jeg tror vi kan stadfeste at TS er et troll som kjeder seg vanvittig mye en fredagskveld. 

Anonymkode: 7b3be...255

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, incognita skrev:

Å som det varmer hjertet mitt å lese det. Så utrolig koselig. Gratulerer, og forresten - han er utrolig heldig. :hjerte:

Helt enig :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:bond:er vel følelsen du sitter med å lese TS sine svar. Det er nemlig slik jeg føler. 

Jeg tror vi kan stadfeste at TS er et troll som kjeder seg vanvittig mye en fredagskveld. 

Anonymkode: 7b3be...255

Hva er problemet ditt? Komme hit og skrive troll, syns du selv det er en fin oppførsel? kom deg heller UT av tråden om du ikke kan oppføre deg. Seriøst. 

Anonymkode: 63d3f...cf5

Gjest Mythic
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig :)

Oi, tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...