Gjest AryaKillie Skrevet 9. april 2016 #21 Skrevet 9. april 2016 Få din venninne til å møte deg og snakk med henne. Be henne omså bo hos deg en stund med barnet, men bort fra han må hun. Gi henne et ultimatum, hun må få hjelp/dra/han må i behandling, ellers så kontakter du barnevernet. Hvis det er noe tak i henne og hun setter sitt barn først vil hun senere takke deg.
Gjest smilejenta Skrevet 9. april 2016 #22 Skrevet 9. april 2016 (endret) Kan jeg få ditt ekte navn og personlia? Har ekstremt lyst til å melde deg også til barnevernet. For ettersom du helt klart har en formening om denne mannen og vurderer å melde inn hans eget barn, vurderer du å sende ditt barn til han/dem til barnepass? Takk gud for at barnet ditt har mer vett enn deg og svarer nei når du spør om barnet skal dit. Hvem i alle dager sender ungen sin til en de mener er psykopat? Omsorgssvikt fra deg, så personlia takk. "Han er den frekkeste og mest usympatiske typen jeg har møtt i mitt liv. Min fireåring orker ikke lenger bli passet av dem, og hyler hvis jeg spør om hun vil hilse på han. Han er mildt sagt ufyselig." Endret 9. april 2016 av smilejenta La til sitat fra HI
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #23 Skrevet 9. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnevernet kan ta barnet allerede ved fødselen, hvis alt tyder på at mor ikke er i stand til å ta seg av barnet. Anonymkode: 2a358...978 Hvis moren sliter ekstremt psykisk eller har rusproblemer så kan de ta barnet ved fødsel, men her er det far som er problemet!! Anonymkode: aab7c...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #24 Skrevet 9. april 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: HAN har aldri passer MINE barn! Han BOR med VENNINNEN min, og har ettersom tiden har gått blitt mer og mer PSYKO, for å si det sånn, og lar ikke VENNINNEN min lenger passe mine barn ALENE - han skulle alltid VÆRE der, og da ville ikke mitt barn være der lenger. Han er udugelig som mer enn far, men det kan jeg ikke gjøre så mye med. Jeg er bekymret for venninnen min og barnet hennes. Hun har selv uttalt "skulle ønske han bare slo så jeg kunne få det siste pushet til å klare å komme meg unna". takk til deg. Anonymkode: 3f0b9...993 Tuller du_ Dette står i hovedinnlegget ditt: "Min fireåring orker ikke lenger bli passet av dem,..." Så når lyver du? I HI eller etterpå? Anonymkode: 33f71...d61 1
MapleSirup Skrevet 9. april 2016 #25 Skrevet 9. april 2016 41 minutter siden, smilejenta skrev: Kan jeg få ditt ekte navn og personlia? Har ekstremt lyst til å melde deg også til barnevernet. For ettersom du helt klart har en formening om denne mannen og vurderer å melde inn hans eget barn, vurderer du å sende ditt barn til han/dem til barnepass? Takk gud for at barnet ditt har mer vett enn deg og svarer nei når du spør om barnet skal dit. Hvem i alle dager sender ungen sin til en de mener er psykopat? Omsorgssvikt fra deg, så personlia takk. "Han er den frekkeste og mest usympatiske typen jeg har møtt i mitt liv. Min fireåring orker ikke lenger bli passet av dem, og hyler hvis jeg spør om hun vil hilse på han. Han er mildt sagt ufyselig." Signerer denne. Det lukter muffins....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå