Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 Er det noen her som innimellom tenker at dagen kanskje ikke kommer til å svare til forventningene? Eller tror alle at dette blir den mest perfekte dagen i hele livet deres, og ingenting kan gå galt/ ikke bli helt som planlagt. Jeg personlig tenker litt på det, er veldig opptatt av at alle gjestene skal ha det bra og ikke kjede seg. Redd for at det skal bli dødt visst det er få som danser et. etc. Noen nygifte som kanskje kan komme med tips og råd for å få en mest mulig vellykket dag/kveld. Noen som ville gjrt ting anderledes.
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Jeg er ikke redd for at noe går galt selve dagen egentlig, jeg er mer nervøs for om det er noe som går vesentlig galt nå før selve dagen jeg. Det viktigste den dagen er at vi blir mann og kone synes jeg, og da får det heller bare være slik at få gjester danser, maten kanskje ikke er perfekt eller det finnes små andre glipper i løpet av dagen. Det blir en utrolig opplevelse uansett og jeg kommer sannsynligvis bare til å ha øyne for min nybakte ektemann uansett.
Tulle-brud Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Jeg tenkte veldig mye på selve festen og middag i begynnelsen ja, for at det skulle bli kjedelig. Men nå - snart bare tre uker igjen- så tenker jeg nesten ikke på det i det hele tatt ! Nå får det som eventuelt går skei, gå skeis, eg får gifta meg med mannen i mitt liv, kommer til å føle meg fin, og de menneskene som betyr noe for oss er der sammen med oss for å feire sammen med oss. Det er viktig det, så om ingen vil danse kan ikke jeg gjøre noe med det. For oss er det minst like viktig å få snakket med alle og ha det hyggelig, så jeg tror vi ikke kommer til å tenke så mye over dansegulvet f.eks. Tror det blir den flotteste dagen i mitt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå