Gå til innhold

Hvordan hevner du deg på andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvordan hevner du deg på andre som har gjort deg noe vondt? 

Hvis noen har irritert meg eller hvert uhyggelige mot meg, pleier jeg noen ganger å sende glitter til dem i en konvolutt. glitter setter seg over alt MOHAHAHA!

nå hva gjør du? ;)

Anonymkode: 4eeaa...ef8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kan straffe de med loven i hånd, så gjør jeg det. Med glede.

Anonymkode: 366ba...bc2

Skrevet

Vanligvis er jeg ikke så hevnlysten. Men om jeg kan foretrekker jeg å sørge for at vedkommende blir offer for sine egne handlinger. Backfire. 

Men glitter er jo toppen av ondskap. Har aldri tenkt på Tingeling slik... 

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å dra hjem til de, ringe på døra og så løpe min veg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett vil jeg ignorere dem og fortsette å være mitt fantastiske jeg. 

Den andre delen av meg er full blown psykopat, og legger komplekse, og i mine egne øyne geniale, planer i de sene nattetimer. :nigo: 

Men heldigvis er jeg snill innerst inne. Og relativt blakk, så de store planene begrenser seg gjerne selv.

Anonymkode: b2727...69e

• Liker 8
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg har aldri hevnet meg på noen og kommer sannsynligvis ei heller til å gjøre det noen gang.

Skrevet

Oppfører meg sykt passiv-aggressivt til jeg har kommet over det.

• Liker 5
Skrevet

Trodde man sluttet med å hevne seg når man ble voksen jeg? Å ta hevn, for meg, vitner om umodenhet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Brimi skrev:

Trodde man sluttet med å hevne seg når man ble voksen jeg? Å ta hevn, for meg, vitner om umodenhet.

ikke nødvendigvis.........

Anonymkode: 48e80...858

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde også en sluttet å hevne seg når en ble voksen.

Etter glittertipset skal jeg begynne igjen.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Når mennesker er kjip mot deg er beste hevn og gå videre, aldri se deg tilbake og lykkes ti tusen ganger bedre med det du gjør i livet ditt enn de ;)

Anonymkode: 48e80...858

• Liker 3
Gjest KlippKlapp
Skrevet

Sniker meg inn til dem og gjemmer toalettpapiret deres. Daglig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forteller deres innerste hemmeligheter til alle venner og kjente, som igjen forteller det videre til ukjente ;-)

Dvs om jeg er så sint på noen at jeg har kuttet kontakten for godt. Da har de kun seg selv å takke.

Synes ingen skal slippe unna med kynisk og falsk oppførsel jeg, selv om jeg er godt voksen ;-)

Anonymkode: 8ee44...a15

• Liker 3
Skrevet

Blitt sveket en del ganger gjennom livet og ofte dagdrømt på hva som kunne ha blitt beste hevnen mot dem, men alltid har det bare forblitt det; kun dagdrøm. Når man blir voksen burde man skjønne at ved å la seg irritere over sviket, og bruke energi og tid på det, gjør bare dem sterkere og lar dem vinne krigen. Hvis man vil vinne seg, må man ignorere dem, legge alt bak seg og fokusere på morgendagen.

Så hva er beste hevn? Se under.

380c5984127b46cd94bbe64e418a4d94.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hevn avler hat. Jeg vil ikke spre hat.

Anonymkode: 6fa1c...c24

• Liker 5
Skrevet

Hevn? Aldri hatt noe behov for å hevne meg mot noen. 

Gjør de noe straffbart så blir de anmeldt. Gjør de meg vondt på andre måter så kutter jeg de ut av livet mitt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvordan hevner du deg på andre som har gjort deg noe vondt? 

Hvis noen har irritert meg eller hvert uhyggelige mot meg, pleier jeg noen ganger å sende glitter til dem i en konvolutt. glitter setter seg over alt MOHAHAHA!

nå hva gjør du? ;)

Anonymkode: 4eeaa...ef8

Vanlige, friske mennesker er ikke opptatt av hevn. 

Anonymkode: 47efb...490

• Liker 7
Skrevet

Jeg hevner meg egentlig ikke, bare forsetter å ha det fantastisk - og det er hevn nok av og til. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer litt på hva slags omgangskrets dere har dere som hevner dere stadig vekk? Jeg kan ikke huske å ha hatt behov for å hevne meg noen gang - bortsett fra på storebroren min et par ganger. Der fikk ungene hans ymse bråkeleker til jul i flere år.

Opplever jeg folk som snakker dritt om meg ignorerer jeg dem bare. Gidder ikke bruke tid og energi på slikt søppel. De som kjenner meg vet uansett hvordan jeg er og hvem de skal tro på.

Jo! Kom forresten på en ting: har en venninne som er en ramp, og bare bøller med meg når vi treffes. Fikk Fem På fra P4 til å ringe henne. Innslaget sendes et par ganger i året til hennes fortvilelse :Knegg:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, melatonin skrev:

Jeg pleier å dra hjem til de, ringe på døra og så løpe min veg.

Pleier du å legge fra deg litt brennende hundebæsj (eller lignende) rett utenfor døren deres også? :fnise:

Anonymkode: 117ff...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...