AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Del Skrevet 7. april 2016 Hei! Jeg er en gutt på 17 år som vil ta lappen. Jeg har bursdag i August, så jeg har litt tid igjen. Jeg har kjørt rundt 10 timer mer kjørelærer, men jeg har et problem. Begge foreldrene mine har hatt lappen under 5 år (lang historie). Kjenner dermed ingen som jeg kan kjøre med. Jeg tok kjøretimene med lærer uten å ha kjørt privat og det gikk greit i starten, men det har begynt å bli litt vanskelig. Hun sa at hvis jeg ikke finner noen å kjøre med privat så må jeg nesten eller at det er lurt at jeg tar lappen for automat bil og ikke manuell. Jeg vil hest ha manuell slik at jeg kan kjøre begge, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun mener at andre elever kjører 75+ timer privat og ca. 10 med kjøreskolen. Men hvis jeg bare skal kjøre med dem må jeg kjøre 50 timer, som vil koste mye i og med at jeg betaler 600 kr pr. time. Jeg bare lurte på om det finnes en person man kan kjøre med ''privat'', altså at det ikke er knyttet til en kjøreskole og helst betale mindre. 300kr per 45 min? Bare så jeger forberedt på kjøretimene.? Anonymkode: 9594e...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 7. april 2016 #2 Del Skrevet 7. april 2016 Tante? Onkel? Besteforeldre? Hør rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 12. april 2016 #3 Del Skrevet 12. april 2016 Ta lappen på automat,så kan du kjøre med det en stund til du er blitt god,så er det bare å ta oppkjøring på manuell senere,det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 12. april 2016 #4 Del Skrevet 12. april 2016 Det er ulovlig å ta betalt for å øvelseskjøre privat. Men det hadde vært veldig, veldig greit om noe sånt fantes. Kanskje ikke helt trygt da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå