AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Nå har det seg slik at jeg for første gang ber om hjelp fra NAV. Jeg er blitt arbeidsledig, og skal registrere meg som arbeidssøker. Jeg ser at et av kravene for å få dagpenger er at man må være villig til å flytte og jobbe hvor som helst enn i hele landet. Dette ser jeg på som en umulighet, da jeg bor her med samboer og har regelrett hele omgangskretsen min her. Ikke minst har jeg vært utsatt for noe svært traumatisk og venter på behandling hos psykolog om et par ukers tid. Jeg har hele livet mitt her i storbyen. Er det slik at hvis jeg kan vise til at jeg går hos psykolog, så kan jeg fortsatt få dagpenger og få jobb i storbyen? Kan jeg få et skriv fra legen om det siden det fortsatt er en liten stund til jeg får behandling? Anonymkode: e91e5...e93
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Det skal mye til før du blir flyttet, tror jeg. Jeg var hele tiden åpen for flytting til andre kanter av landet og sa fra om det, men det var aldri et tema en gang. Siden du bor på et større sted med muligheter, så tipper jeg det er liten sjanse for at de ber om det Anonymkode: 07e77...e10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal mye til før du blir flyttet, tror jeg. Jeg var hele tiden åpen for flytting til andre kanter av landet og sa fra om det, men det var aldri et tema en gang. Siden du bor på et større sted med muligheter, så tipper jeg det er liten sjanse for at de ber om det Anonymkode: 07e77...e10 Jeg håper det er slik. Anonymkode: e91e5...e93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå