Gjest Jente22 Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 Bare for å ha sagt det: dette er ikke en tulle-tråd for å gjøre narr av overvektige personer! Det er kanskje fryktelig teit, men jeg lurer nå likevel... Må man ta andre hensyn når man har sex med en overvektig person enn en som er normalvektig? Er kroppen følsom på samme måte eller vil det være annerledes med en del fett under huden? Mange overvektige har jo komplekser for kroppen sin, og det blir vel ikke bedre av at en eventuell sexpartner ikke vil ta på den.... Takker for svar. Jente22
:-) anna Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Tror ikke det er spesielle hensyn som må tas... Huden er jo vårt største sanseapparat... så sånn sett burde det jo være bedre desto mer overvektig man er.... Mer hud... mer følelser liksom
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Tror ikke det er spesielle hensyn som må tas... Huden er jo vårt største sanseapparat... så sånn sett burde det jo være bedre desto mer overvektig man er.... Mer hud... mer følelser liksom Får man mer hud av å være overvektig? Men for å svare trådstarter. Man trenger ikke å ta spesielle hensyn. Jeg har gått opp og ned i vekt, og merker ikke noe forskjell i så måte.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 man må passe på så man stiker tissen inn i rett sprekk, ikke i mellom to valker liksom.. det er min egen erfaring med å pule overvektige damer
Gjest Arkmark Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Får man mer hud av å være overvektig? Ved mindre mann bytter ut det man har under huden med noe som har større massetetthet istedenfor å legge på seg mer masse, er det jo ganske naturlig at man får en større overflate, altså mer hud.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Unnskyld meg, men dette er for tåpelig, og legges opp til tåpelige svar også. En overvektig person, er da virkelig like følsom på huden som alle andre.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Ved mindre mann bytter ut det man har under huden med noe som har større massetetthet istedenfor å legge på seg mer masse, er det jo ganske naturlig at man får en større overflate, altså mer hud. Øverst har man hud, under har man fett. En fet person har ikke mer hud, men mer fett.
Bandula Skrevet 23. oktober 2004 #8 Skrevet 23. oktober 2004 Øverst har man hud, under har man fett. En fet person har ikke mer hud, men mer fett. Så det er ikke overflødig hud det som "henger igjen" på f.eks. magen hos de som har vært krafitg overvektige, etter at de har slanket seg..!? :klø: For å svare på det trådstarter spurte om,- nei, jeg tror ikke det er spesielle hensyn som må tas ved en overvektig kontra en normalmektig... Hunden er som sagt tidligere et følsomt sanseorgan,-uansett om man har "litt ekstra" eller ikke...
lille mor Skrevet 24. oktober 2004 #9 Skrevet 24. oktober 2004 Og dette var interesant fordi?...... :klø:
Mossa Skrevet 24. oktober 2004 #10 Skrevet 24. oktober 2004 Det er kanskje fryktelig teit' date=' men jeg lurer nå likevel... Må man ta andre hensyn når man har sex med en overvektig person enn en som er normalvektig?[/quote'] Ta andre hensyn?? :klø: De er vel som meg og deg tenker jeg! Mennesker med hud og hår...og alt det andre som følger med! Mange mennesker generelt har komplekser. Og ingen synes det er ok at partneren ikke vil ta på dem...uansett hvem det enn måtte være! Det er ikke bare overvektige som ville synes det var trasig!! Eller kanskje du hadde tatt det med knusende ro fordi du er normalvektig??
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #11 Skrevet 24. oktober 2004 Så det er ikke overflødig hud det som "henger igjen" på f.eks. magen hos de som har vært krafitg overvektige, etter at de har slanket seg..!? :klø: Jammen da...Huden har strekt seg, ikke blitt tjukkere.
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #12 Skrevet 24. oktober 2004 man må passe på så man stiker tissen inn i rett sprekk, ikke i mellom to valker liksom.. det er min egen erfaring med å pule overvektige damer Tulling! Synes forøvrig hele denne tråden er tullete!
Icy Skrevet 24. oktober 2004 #13 Skrevet 24. oktober 2004 Tulling! Synes forøvrig hele denne tråden er tullete! Lol.. og din kommentar gjorde denne tråden mer seriøs?
Gjest Fatboyz Skrevet 24. oktober 2004 #14 Skrevet 24. oktober 2004 For alle som ikke så programmet om ekstrmovervektige for noen uker siden så kan jeg opplyse følgende: 1. Huden blir tjukkere! Det må den for å klare å holde på mer masse. Hud som ikke blir tykkere vil sprekke og gi strekkmerker, noe som er vanlig hvis man gikk raskt opp i vekt. Hun som hadde "verdensrekorden" i fedme hadde 4 cm tykk hud på de mest utsatte stedene. 2. Sex lar seg ikke gjennomføre når man blir for tykke. Det går ikke an å skille lårene nok fra hverandre, og mannen kommer heller ikke langt nok inntil kroppen. Men en stor penis vil få problemer like fort som en liten. Tror dette problemet kom rundt 200 kg omtrent...
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #15 Skrevet 24. oktober 2004 Kommer an på hvor overvektig du mener det. Med mine 97 kilo går det helt fint, han kommer til og jeg er like følsom som for 20 kilo siden... At man faktisk kan lure på slike ting er bare helt utrolig. Kanskje jeg skal spørre mannen om det er annerledes å ha sex med meg nå?
Gjest overvektig Skrevet 24. oktober 2004 #16 Skrevet 24. oktober 2004 Eh, vet du hva? Dette er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt Jeg er VIRKELIG overvektig, og vet dere hva ? Jeg har kjempe herlig sex så og si hver eneste dag. Og det uten at det trenges å ta spesielle hensyn. Ikke "forsvinner" mannen inn i dypet heller.. Fete mennesker tykk hud? WOOOW, da burde jeg hatt virkelig tykk hud. Men har jeg det? NOT !!!!! Riktig nok har jeg noen strekk merker, men dem kom fra da jeg var gravid for 10 år siden. Om jeg hadde hatt tykkere hud fordi jeg er veldig overvektig, så tror jeg nok at jeg hadde merket det. Huden min er myk, riktignok litt appelsinhud her og der, men det har normalvektige også... Jeg er litt i tvil og jeg skal velge å tro at trådstarter og enkelte som har svart er utrolig uvitende, eller om dem rett og slett bare er tullinger som har et snevert syn på mennesker som ikke er som dem selv.. Dette er en av de mest idiotiske trådene jeg har sett her inne... Kanksje man burde starte en annen tråd..... Brekker tynne mennesker lettere enn tykke????...... like idiotisk det
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #17 Skrevet 25. oktober 2004 Eh, vet du hva? Dette er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt Jeg er VIRKELIG overvektig, og vet dere hva ? Jeg har kjempe herlig sex så og si hver eneste dag. Og det uten at det trenges å ta spesielle hensyn. Ikke "forsvinner" mannen inn i dypet heller.. Fete mennesker tykk hud? WOOOW, da burde jeg hatt virkelig tykk hud. Men har jeg det? NOT !!!!! Riktig nok har jeg noen strekk merker, men dem kom fra da jeg var gravid for 10 år siden. Om jeg hadde hatt tykkere hud fordi jeg er veldig overvektig, så tror jeg nok at jeg hadde merket det. Huden min er myk, riktignok litt appelsinhud her og der, men det har normalvektige også... Jeg er litt i tvil og jeg skal velge å tro at trådstarter og enkelte som har svart er utrolig uvitende, eller om dem rett og slett bare er tullinger som har et snevert syn på mennesker som ikke er som dem selv.. Dette er en av de mest idiotiske trådene jeg har sett her inne... Kanksje man burde starte en annen tråd..... Brekker tynne mennesker lettere enn tykke????...... like idiotisk det Så så, ikke hiss deg sånn opp. Kan du ikke bare le av det? Det gjorde jeg :-) Hilsen hun som skrev innlegget før deg.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #18 Skrevet 25. oktober 2004 Synes innlegget til Fatboyz var seriøst jeg! Han refererte til et program om MEGET overvektige mennesker, 200 kg. ++. Tviler på at dere 2 siste innskrivere er i den kategorien? Grunnen til at huden blir tykkere på de mest belastede steder når man blir så overvektig at man ikke lenger beveger seg noe særlig, er bl.a. nettopp det enorme trykket på sitte/liggeflater. Hvis ikke huden hadde reagert med å bli tykkere hadde det oppstått store "gnagesår", noe det også gjør i enkelte tilfeller. Huden til oss andre blir jo også tykkere ved økt belastning, f.eks. træler. Han skrev jo også at det ofte ble problemer med sex nettopp i vektklassen 200+, noe parene i programmet selv informerte om. Men hva som var hensikten til trådstarter kan man jo lure på... Hemmelig fetisj for store damer kanskje?
alisia4 Skrevet 25. oktober 2004 #19 Skrevet 25. oktober 2004 gjest sier: man må passe på så man stiker tissen inn i rett sprekk, ikke i mellom to valker liksom.. det er min egen erfaring med å pule overvektige damer Kan vel ikke være så vanskelig å putten penisen i rett sprekk vel? Hørt om noen som har tatt feil, eller bommet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå