Gå til innhold

innafor å spøre om mer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

mulige denne passer bedre under ett annet "forum" men shittau, jeg skriver her. kan jo evt flyttes om det er tilfellet.. 

Har en crush, på en kompis .. som jeg har pult litt på i det siste.. 
Når er det innafor å spørre om han er intr i noe mer enn bare være fuckfriends?
Har jo faktisk litt følelser for fyren .. Å hvordan i alledager kan jeg evt finne ut om han evt er intr? 
Han er vel ikke av den kalde typen som bare puler for å pule? er litt rådvill liksom .. vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg .. 
vil jo bare kose med fyren .. 

Anonymkode: bcade...114

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere har hatt sex er det absolutt "innafor" å spørre om han er interessert i noe mer. 

Anonymkode: ff708...59b

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dere har hatt sex er det absolutt "innafor" å spørre om han er interessert i noe mer. 

Anonymkode: ff708...59b

TS her. Men hvordan kan jeg gå frem da? er så utrolig klønete på slike ting .. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri lurt å ha sex med enn kompis for vennefølelser kan sjeldent bli kjærestefølelser fra begges kant men om du nå først har klart å falle for han slik kvinner ofte gjør med mennesker de har sex med så er det bedre å få en avklaring på det du lurer på og om følelsene er gjensidige enn å gå rundt å lure. Jeg ville sagt på en casual uanstrengt måte neste gang vi hang sammen at jeg virkelig syntes han er en bra fyr og en jeg kunne sett for meg å date på seriøs basis /bli sammen med, og spurt om han også kunne sett for seg noe sånt eller om han bare anså sexen som en vennebonus og happytime. 

Anonymkode: dbee9...858

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri lurt å ha sex med enn kompis for vennefølelser kan sjeldent bli kjærestefølelser fra begges kant men om du nå først har klart å falle for han slik kvinner ofte gjør med mennesker de har sex med så er det bedre å få en avklaring på det du lurer på og om følelsene er gjensidige enn å gå rundt å lure. Jeg ville sagt på en casual uanstrengt måte neste gang vi hang sammen at jeg virkelig syntes han er en bra fyr og en jeg kunne sett for meg å date på seriøs basis /bli sammen med, og spurt om han også kunne sett for seg noe sånt eller om han bare anså sexen som en vennebonus og happytime. 

TS. her: 
Må vel kanskje også nevne at jeg falt for han lenge før vi hadde sex.. 
Har også hengt en del sammen, funnet på ting og tang.. Noen sier vi dater, men jeg ser ikke på de tingene vi har gjort sammen som dating.. så jeg vet liksom ikke helt. *klør seg i huet*

AnonymBruker
Skrevet

TS. her: 
Må vel kanskje også nevne at jeg falt for han lenge før vi hadde sex.. 
Har også hengt en del sammen, funnet på ting og tang.. Noen sier vi dater, men jeg ser ikke på de tingene vi har gjort sammen som dating.. så jeg vet liksom ikke helt. *klør seg i huet*

Med mindre dere har kalt det dating dere i mellom så er det ikke noe mer enn useriøse friends with benefits dere er. Dating er middager, gåturer, snakk om fremtidsvisjoner sammen osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...