Gå til innhold

Over 1million i kredittkortgjeld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, MapleSirup skrev:

Jeg oppfatter motivet for å dele denne informasjonen som et behov for å slarve.

Det er din mening, men jeg tror jeg ville følt meg mer tilfreds å dele denne informasjonen med kontorets sladrekjerringer for å forsikre meg om at ALLE får vite det.

Anonymkode: be947...f3e

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du hva vedkommende tjener?

Og håper ikke regninger og slikt som du skriver ut er private? Slikt skal man vel ikke bruke arbeidstiden sin til vel?

Anonymkode: db8dd...f85

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få så stor kredittgjeld var min første tanke!  Men ts, man leser ikke andres papirer, og på en selvangivelse skal man være interessert i innholdet om man finner ut kredittgjeld altså :P Du burde gitt han papirene med en gang, og sagt at de hadde fulgt med dine.  Og ikke lest i de,  og når du først har lest ,  så burde du late som du ikke har gjort det..... 

Anonymkode: d6142...963

Gjest smilejenta
Skrevet
Den 7.4.2016 at 17.52, AnonymBruker skrev:

Navn øverst på arket? Står det navn på alt du og kollegaene dine printer ut? Slik er det ikke her, for å si det sånn. Og ett skjema kan fort likne på et annet, og dermed kan det lett tenkes man leser mer enn man egentlig vil før man skjønner hva som har skjedd. 

Anonymkode: ffefd...aad

Men når du ser en selvangivelse går du ikke å lesdr hva slags gjeld han har. Da skjønner du fort at åja jeg printet jo sammen med lars dette er sikkert lars sin.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. 

Mynona, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste påpeker at Ts skulle ha levert tilbake papirene. Jeg kan vel ikke være den eneste som reagerer på at han bruker tiden han skulle vært på jobb til å gjøre private ting?

Anonymkode: 0b724...ab0

Gjest smilejenta
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste påpeker at Ts skulle ha levert tilbake papirene. Jeg kan vel ikke være den eneste som reagerer på at han bruker tiden han skulle vært på jobb til å gjøre private ting?

Anonymkode: 0b724...ab0

Men herrejesus da, kan du ikke lære deg å lese hele hovedinnlegget før du skriver? Hun skriver jo at dette ble gjort ved lunsjtider.. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, smilejenta skrev:

Men herrejesus da, kan du ikke lære deg å lese hele hovedinnlegget før du skriver? Hun skriver jo at dette ble gjort ved lunsjtider.. 

Men så skriver hun også at hun skriver ut regninger og slikt, og om det er privat, så skal man vel uansett ikke bruke jobben sin skriver til å skrive ut?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så skriver hun også at hun skriver ut regninger og slikt, og om det er privat, så skal man vel uansett ikke bruke jobben sin skriver til å skrive ut?

TS har sagt at dette ikke er private regninger. Jesus

Anonymkode: e4757...87b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS skriver jo at hun har økonomiansvar i firmaet. Hvorfor skulle hun ikke kunne skrive ut firmaets regninger? 

Anonymkode: 2829f...ef4

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

TS skriver jo at hun har økonomiansvar i firmaet. Hvorfor skulle hun ikke kunne skrive ut firmaets regninger? 

Anonymkode: 2829f...ef4

Kom borti anonymknappen. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på arbeidsplass. På min får jeg lov til å gjøre det.

Anonymkode: 59167...e5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...