AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #41 Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, MapleSirup skrev: Jeg oppfatter motivet for å dele denne informasjonen som et behov for å slarve. Det er din mening, men jeg tror jeg ville følt meg mer tilfreds å dele denne informasjonen med kontorets sladrekjerringer for å forsikre meg om at ALLE får vite det. Anonymkode: be947...f3e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #42 Skrevet 10. april 2016 Hvordan vet du hva vedkommende tjener? Og håper ikke regninger og slikt som du skriver ut er private? Slikt skal man vel ikke bruke arbeidstiden sin til vel? Anonymkode: db8dd...f85
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #43 Skrevet 10. april 2016 Er det mulig å få så stor kredittgjeld var min første tanke! Men ts, man leser ikke andres papirer, og på en selvangivelse skal man være interessert i innholdet om man finner ut kredittgjeld altså Du burde gitt han papirene med en gang, og sagt at de hadde fulgt med dine. Og ikke lest i de, og når du først har lest , så burde du late som du ikke har gjort det..... Anonymkode: d6142...963
Gjest smilejenta Skrevet 10. april 2016 #44 Skrevet 10. april 2016 Den 7.4.2016 at 17.52, AnonymBruker skrev: Navn øverst på arket? Står det navn på alt du og kollegaene dine printer ut? Slik er det ikke her, for å si det sånn. Og ett skjema kan fort likne på et annet, og dermed kan det lett tenkes man leser mer enn man egentlig vil før man skjønner hva som har skjedd. Anonymkode: ffefd...aad Men når du ser en selvangivelse går du ikke å lesdr hva slags gjeld han har. Da skjønner du fort at åja jeg printet jo sammen med lars dette er sikkert lars sin.
Mynona Skrevet 10. april 2016 #45 Skrevet 10. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #46 Skrevet 10. april 2016 De fleste påpeker at Ts skulle ha levert tilbake papirene. Jeg kan vel ikke være den eneste som reagerer på at han bruker tiden han skulle vært på jobb til å gjøre private ting? Anonymkode: 0b724...ab0
Gjest smilejenta Skrevet 11. april 2016 #47 Skrevet 11. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste påpeker at Ts skulle ha levert tilbake papirene. Jeg kan vel ikke være den eneste som reagerer på at han bruker tiden han skulle vært på jobb til å gjøre private ting? Anonymkode: 0b724...ab0 Men herrejesus da, kan du ikke lære deg å lese hele hovedinnlegget før du skriver? Hun skriver jo at dette ble gjort ved lunsjtider..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #48 Skrevet 11. april 2016 7 minutter siden, smilejenta skrev: Men herrejesus da, kan du ikke lære deg å lese hele hovedinnlegget før du skriver? Hun skriver jo at dette ble gjort ved lunsjtider.. Men så skriver hun også at hun skriver ut regninger og slikt, og om det er privat, så skal man vel uansett ikke bruke jobben sin skriver til å skrive ut? Anonymkode: db8dd...f85
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #49 Skrevet 11. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så skriver hun også at hun skriver ut regninger og slikt, og om det er privat, så skal man vel uansett ikke bruke jobben sin skriver til å skrive ut? Anonymkode: db8dd...f85 TS har sagt at dette ikke er private regninger. Jesus Anonymkode: e4757...87b 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #50 Skrevet 11. april 2016 TS skriver jo at hun har økonomiansvar i firmaet. Hvorfor skulle hun ikke kunne skrive ut firmaets regninger? Anonymkode: 2829f...ef4
Juniper Skrevet 11. april 2016 #51 Skrevet 11. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS skriver jo at hun har økonomiansvar i firmaet. Hvorfor skulle hun ikke kunne skrive ut firmaets regninger? Anonymkode: 2829f...ef4 Kom borti anonymknappen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #52 Skrevet 11. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men så skriver hun også at hun skriver ut regninger og slikt, og om det er privat, så skal man vel uansett ikke bruke jobben sin skriver til å skrive ut? Anonymkode: db8dd...f85 Kommer helt an på arbeidsplass. På min får jeg lov til å gjøre det. Anonymkode: 59167...e5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå