Gå til innhold

Begynner å bli forkjøla!!! Hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg merket i dag tidlig at det begyne å klø i halsen og merker at jeg begynner å bli forkjøla! Hvirdan kan jeg bli kvitt dette så fort som mulig? Vet at halstabletter og varm drikke virker, men har dere noen "kjerring råd" som funker mot forkjølelse?

Anonymkode: 930e4...f30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jägermeister pleier jeg alltid å ty til Og shotter med ren sitronsyre.
Lager også en smoothie av rødbeter, masse ingefær, sitron, kiwier og litt annet digg. Var syk 5-6 ganger i året før, etter jeg begynte med dette har jeg ikke vært syk. Det er to år siden. 

Anonymkode: 41f72...376

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen funnet et mirakelmiddel mot begynnende forkjølelse så hadde de blitt rike. Tiden er din beste venn til å bli kvitt elendigheten. Om to uker et du god som ny.

Anonymkode: 691ca...bcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligger dårlig på dag tre selv her, det eneste som har hjulpet på halsen er de nye sugetblettene som heter Zyx. Selges på apoteket og er en form for smertestillende til halsen. Ble bra i halsen etter to dager, resten ser ut til å ta litt tid. 

Anonymkode: 04daf...568

AnonymBruker
Skrevet

Glemte hvitløk, du må ha hvitløk i også. Jeg pleier forresten å ha eplejuice i.

Anonymkode: 41f72...376

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg pleier å legge meg kjempetidlig (kl 18-19) og forsøke å sove det vekk. Satser i alle fall på at det gjør sykdomsperioden kortere. 

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som hjelper for meg er å ta det mest mulig med ro med en gang jeg kjenner jeg forkjølelsen ulme. Ikke trene, ikke stresse og sov ut. Stress og søvnmangel er noe av det verste du kan utsette immunforsvaret for. Tar jeg det med ro går det hele over ila tre dager, om jeg ikke gjør det så kan jeg hangle i ukevis. Hva jeg spiser og drikker har lite å si for min del. 

Anonymkode: f254d...26d

AnonymBruker
Skrevet

Bli hjemme og ikke gå ut!! Vil ikke bli smittet!!:ohmy:

God bedrig :)

Anonymkode: 52744...6b6

• Liker 1
Gjest Klopp
Skrevet

Jeg har alt vert forkjølet 3 ganger i år! Slitsomt, men det er tross alt bare en forkjølelse ;) Går ut likevel jeg. Den varer vel som oftest en uke så bare hold ut ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...