Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig gått inn i et fast forhold og derfor begynt å ta p-piller igjen. På mandag hadde jeg første mensdag og tok den første pillen på brettet med Loette. Jeg trodde jeg skulle fortsette med mensen som vanlig, men på tirsdag fortsatte ikke mensen som normalt. Idag er det torsdag og den har fremdeles ikke kommet tilbake.

Har googlet meg gul og blå for å prøve å finne ut av dette, men finner ikke noe svar på hva som skjer. Er det andre som har vært borti samme situasjon? Skal man ikke få mensen som vanlig når man begynner på Loette? Eller har virkestoffet i pillene gjort at mensen min har blitt utsatt og jeg risikerer å få den om noen dager?

Setter stor pris på all input her :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I likhet med deg begynte jeg også på Loette igjen nylig. Jeg er nå på mitt tredje brett, og jeg blør langt mindre enn før. Det er så vidt det er noe i det hele tatt, og med en gang jeg begynner på de aktive rosa pillene på brettet stopper blødningene helt. Regner med at det er normalt at det endrer seg på denne måten, og at du vil få mensen igjen når du kommer til sukkerpillene :) 

Endret av 365vinter
Skrevet
33 minutter siden, 365vinter skrev:

I likhet med deg begynte jeg også på Loette igjen nylig. Jeg er nå på mitt tredje brett, og jeg blør langt mindre enn før. Det er så vidt det er noe i det hele tatt, og med en gang jeg begynner på de aktive rosa pillene på brettet stopper blødningene helt. Regner med at det er normalt at det endrer seg på denne måten, og at du vil få mensen igjen når du kommer til sukkerpillene :) 

Tusen takk for svar :) Jeg stusser litt over at bruksanvisningen sier man skal starte på brettet ved første mensdag da og ikke etter at mensen er ferdig. Eller har jeg helt misforstått og skulle ha startet med de hvite pillene? :S 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...