mallnat Skrevet 23. oktober 2004 #1 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Tenkte jeg skulle prøve meg på en dagbok jeg også. Jeg er 30 år og mannen min er 31 år. Vi har en datter i sammen og jeg har to døtre fra et tiligere forhold. Så nå kunne vi tenkt oss en til i sammen.Jeg sluttet med p-pillene for en uke siden,så nå er vi i gang. Mannen har hvert borte siden onsdag så det blir deilig når han kommer hjem i kveld,savner han mye.Da skal det bli mye Nei nå må jeg slutte av her,for jeg skal en tur på polet før det stenger og kjøpe litt rød vin. kos mallnat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallnat Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nå har jeg kommet meg hjem igjen.Kjøpte to flasker en fra Australia og en fra Spania.Ble anbefalt å prøve de av en som jobber på polet,får håpe de smaker godt da. Nå sitter jeg her å kjeder meg og bare venter på at mannen min skal kommer hjem. De to eldste er hos faren sin og ho minste sitter nede å ser på barnetv,så det er veldig stille og rolig her nå. Jeg får vel gå å gjøre litt før mannen min kommer hjem, da går tiden litt fortere i hvertfall Kos mallnat :brunette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 23. oktober 2004 #3 Del Skrevet 23. oktober 2004 Gratulerer med dagboken! Lykke til med prøvingen,håper det bor en liten i magen din snart! Klem fra Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gratulerer som prøver og med dagboken. Håper at det klaffer for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Velkommen til oss! Lykke til med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #6 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 18. desember 2004 #7 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei hei og som dagbokskriver.. Masse lykke til med prøvingen, blir spennende å følge med Klem fra Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 22. desember 2004 #8 Del Skrevet 22. desember 2004 Velkommen som dagbokskriver Ønsker deg en riktig God Jul og et fruktbart år Juleklem fra Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #9 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei og velkommen til oss Lykke til med prøvingen! Gledelig jul og et fantastisk godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallnat Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei., da er jeg tilbake igjen etter mye fram og tilbake på private ting. Så nå er det vel egentlig første gangen vi skal prøve å bli gravide. Jeg har IKM om 19 dager,har en syklus på 25 dager, den er heldigvis ikke så lang. Takk for alle hilsene i boka mi,det var det koselig å komme tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå