Gå til innhold

Hotel Cæsar og veldig avrundede summer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor koster aller prosjekter i Hotel Cæsar alltid akkurate 40 millioner eller akkurat 5 millioner? Tipper at et tilsvarende Colosseum-prosjekt i virkeligheten muligens ville hatt noen komma og desimaler i summen, kanskje t.o.m. kostet f.eks 47,45 millioner.

Beklager, men har bare hengt meg sånn opp i det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de kunne virkelig bestrevd seg med å gjøre denne fantastiske serien litt mer virklighetsrealistisk. :roll:

Who f..king cares?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja de kunne virkelig bestrevd seg med å gjøre denne fantastiske serien litt mer virklighetsrealistisk. :roll:

Who f..king cares?

Nå er ikke dette et forum for blodseriøs debatt. Hvis du så hva som stod her før du klikket deg inn så hadde du sett at det stod "snikk-snakk".

Bare synes det er litt morsomt med Hotel Cæsar og alle de kvasi-tingene. En ting er de summene som er lagd(muligens for å hjelpe mindre intellektuelle som ser på serien, hva vet jeg).

Det er også mange ting jeg kunne ha nevnt: Politietarbeidet (avhør i lobbyen, spanning med nattkikkert og "full gear" som det heter midt i Oslo City - ingen ser deg liksom), mafia over alt som sikkert ikke er farligere enn bestemora mi osv osv... Bare skjønner ikke helt hvorfor den serien er så populær. Håndarbeidet er elendig, og man ser helt klart at dette er lavbudjsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke dette et forum for blodseriøs debatt. Hvis du så hva som stod her før du klikket deg inn så hadde du sett at det stod "snikk-snakk".

Bare synes det er litt morsomt med Hotel Cæsar og alle de kvasi-tingene. En ting er de summene som er lagd(muligens for å hjelpe mindre intellektuelle som ser på serien, hva vet jeg).

Det er også mange ting jeg kunne ha nevnt: Politietarbeidet (avhør i lobbyen, spanning med nattkikkert og "full gear" som det heter midt i Oslo City - ingen ser deg liksom), mafia over alt som sikkert ikke er farligere enn bestemora mi osv osv... Bare skjønner ikke helt hvorfor den serien er så populær. Håndarbeidet er elendig, og man ser helt klart at dette er lavbudjsett.

Alikevel gidder du å bruke tiden din til den søppla?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mange ting jeg kunne ha nevnt: Politietarbeidet (avhør i lobbyen, spanning med nattkikkert og "full gear" som det heter midt i Oslo City - ingen ser deg liksom), mafia over alt som sikkert ikke er farligere enn bestemora mi osv osv... Bare skjønner ikke helt hvorfor den serien er så populær. Håndarbeidet er elendig, og man ser helt klart at dette er lavbudjsett.

Eller at statssekretærer selv bestiller hotell til seg og sine på jobbreiser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eller at statssekretærer selv bestiller hotell til seg og sine på jobbreiser. :ler:

Pfffft! Sekretær og statssekretær - ett fett. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...