AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Lasta ned happn for et par dager siden. Hjælp! Utrolig mange der inne! Og mange som jobber på butikken, naboen, ansatte på skolen til mine barn osv osv. Fikk litt noia (og konseptet er vel derfor ikke for meg) men har to Spørsmål: - Hvis jeg setter inn alderspreferanse feks 35+, vil da fortsatt smågutta på 18 få opp profilen MIN? Virker det begge veier? - Når jeg "sletter" en profil opp, altså fjerner den fra cross paths -lista, blir jeg også slettet fra hans? Hadde satt stor pris på hjelp, finner ikke svar noe sted. Anonymkode: f1e2b...285
Gjest Holititten Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Vil tro at du får opp folk i den aldersgruppen du er ute etter som samtidig er ute etter folk i din aldersgruppe, om du skjønner? Så om du vil ha 35+, vil den ikke matche deg med en gutt på 18 bare fordi han ikke har en øvre grense. Og jeg tror du også blir slettet fra hans cross paths-liste, da det ligger litt i ordet. Han kan ikke cross paths med deg uten at du cross paths med han, så om du ikke vil, kan ikke han.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Om du endrer alderen på de du søker så vil ikke de under få deg opp. Men selv om du sletter dem som er kommet opp i din aldersgruppe, tror jeg de kommer opp på nytt om de er i nærheten igjen - Jeg slettet happn jeg , pga det kom opp mange naboer osv..
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 For noe tull. Jeg får opp mange damer som garantert har øvre grense lavere enn min alder. Man får opp personer ut fra kriteriene man selv har satt, man kan ikke hindre personer fra å få en selv opp. Anonymkode: 3adb0...e6b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå