Gå til innhold

Hvorfor runker menn til bilder?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Da har jeg et spm, siden en på snap lagrer bildene av meg jeg har sendt han, så betyr det at han skal runke til disse bildene da eller? 

Anonymkode: 76aee...8b3

Sannsynligvis lagrer han bilder av de fleste jentene på snap han syns er pene, og har dere i en runkemappe sammen. 

Anonymkode: 6a740...c28

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.11.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg kan spørre da, om menn ser på bildet og fantaserer? Det holder vel ikke bare å se på bildet? 

Bildet kan være utgangspunkt for videre fantasier.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg et spm, siden en på snap lagrer bildene av meg jeg har sendt han, så betyr det at han skal runke til disse bildene da eller? 

Det er ikke umulig.

Skrevet
På 15.11.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har da 2 gutter lagret bilder av kun ansiktet mitt. Man ser kanskje litt bryster på det ene🧐 

Tror du helt alvorlig at vi menn er så simple at vi ikke kan ha glede av et fotografi av noe uten pupper eller noe annet det er relevant å runke til? 

Anonymkode: 07e64...ca7

Gjest Paramount
Skrevet

Det er mye lettere å se for seg hvordan hun ser ut uten klær, feks i dusjen, dersom du har et bilde som utgangspunkt. 

Skrevet
På 5.4.2016 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Det virker klart for meg at du mener det er bedre å hisse seg selv opp ved å forestille seg noe enn ved å se ting direkte på bilder. De aller fleste menn synes det å onanere til bilder eller film vs det å onanere uten blir som mat med eller uten krydder og andre smaksforsterkere.

Anonymkode: e01ea...e30

Men hvordan onanerer dere til bildet da?😄 Ser dere kun på bildet, så løper fantasiene rundt deg deretter?

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 29.11.2018 den 20.37, Paramount skrev:

Det er mye lettere å se for seg hvordan hun ser ut uten klær, feks i dusjen, dersom du har et bilde som utgangspunkt. 

Godt poeng. Så instagram bilder holder i massevis da

Gjest Alterego666
Skrevet
På 5.4.2016 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Kun for at dere er kåte? Kan dere være intr i dama også? Og hvem kan dere runke til? 

Anonymkode: 50ce2...5ad

Hvorfor slikker hunder seg i rumpa?

Svar: Fordi de kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...