Silfen Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Jeg er fra før av en samsungbruker. Har en S5. Og har egentlig lyst til å fortsette å være det. Men telefonene er DYRE og når de holder et år før man klarer å fudge de opp så syns jeg 6-7000 er i øvre grense. Jeg har kikket på Sony sine og har fått låne en m4 aqua. Jeg er ikke helt fortrolig med den, funker greit, men henger litt mye og smilyene er bare dødsteite. Burde det ha noe å si? Selvsagt ikke, men gaaaah, det irriterer meg! Så jeg kikker på tester og tester og flere tester. Det ser ut til at mellomklassetelefonene egentlig er bra nok, men samtidig at de vil være trege nok til at jeg irriterer meg når jeg er vant til bedre telefoner? Så da må jeg kanskje opp i de dyrere? Så nå kikker jeg på Huawei p8. Noen som har erfaring med denne? Kommer til å kjøpe på nedbetaling via chess dersom en dyrere telefon (https://webshop.chess.no/mobiltelefoner). Har ikke lyst til å betale mer enn 1000 cash, så da utgår de nyere modellene til samsung. Er litt i villrede, så om det er noen som har gått fra samsung til andre merker (iphone utgår, ikke vits i å nevne engang) så setter jeg pris på hva dere syns.
Okapi Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Din S5 er ødelagt? Var du ellers fornøyd med den? En telefon som er ytelsesmessig bedre enn den er jo ikke nødvendigvis spesielt billig. Det spørs jo helt på bruksmønster og preferanser, men jeg tror jeg ville valgt Nexus eller Motorola om jeg skulle hatt en ny nå (skjønt, prisen Chess hadde på Marshall London var heller ikke så dum).
Silfen Skrevet 5. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2016 Ja, likte den godt. Mistet den i do. Den funker, men ingen lyd og en telefon som ikke kan snakkes i ... vel. Jeg trenger ingen musikktelefon så da utgår vel Marshall. Ser den scorer jevnt over dårlig på alt annet enn musikk.
Dodge Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Den 5.4.2016 at 17.14, Silfen skrev: Ja, likte den godt. Mistet den i do. Den funker, men ingen lyd og en telefon som ikke kan snakkes i ... vel. Jeg trenger ingen musikktelefon så da utgår vel Marshall. Ser den scorer jevnt over dårlig på alt annet enn musikk. Du bør kanskje vurdere å kjøpe ein Caterpillar (Cat) S40 eller S60, eventuelt la være å bruke mobilen når du er på do. http://www.dinside.no/936037/cat-s60-har-termisk-kamera
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Vet om flere som har Huawei, de er godt fornøyde Anonymkode: fbc28...3d3
Gjest Ingaborga Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Har nexus 5x og er veldig fornøyd med den
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Kjøp en ny S5 med dual sim på Ebay, koster i underkant av 4000 inkludert frakt og avgifter levert på døra. Da kan du bruke lokal sim med billig internett når du er på tur samtidig som du kan bruke vanlige abonnementet. Anonymkode: 1d413...f0a
Silfen Skrevet 8. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2016 Ser ut til at jeg får en z3+ av en kompis om en liten stund, så da tror jeg at jeg slår til på den. Takk for svar.
catman Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 (endret) Har hatt Samsung i mange år...de varer ikke så lenge nei. Endret 9. april 2016 av catman
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Er ikke S5 IP67 sertifisert? Min S4 Active datt i badekaret mange ganger, og det har blitt med under vann i kajakk osv. Jeg ville ha reklamert hvis den ikke holder. Jeg byttet nylig til en Sony Z3+. Den har noen helt latterlige svakheter som f.eks. at den blir glovarm. Rettskrivingskontrollen er overivrig og lar seg ikke slå av 100%, i tillegg er smileyene virkelig superteite...enig i det. Synes ikke den var verdt pengene, men jeg merker den er raskere. Tåle vann gjør han også. Dessuten er det arbeidsgiver som betaler hos meg. Anonymkode: 8e6a2...53b 1
Gjest Kaida Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 22 timer siden, Silfen skrev: Ser ut til at jeg får en z3+ av en kompis om en liten stund, så da tror jeg at jeg slår til på den. Takk for svar. Glasset på baksiden av min sprakk i tusen biter en dag helt uten videre, det er visst ikke veldig uvanlig. Hvis du har mulighet til å bruke noe deksel på den ville jeg gjort det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå