Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tempet mange dager, men visste at EL var rett rundt hjørnet. Hadde fall i temp og EL-slim på lørdag og søndag. I går falt den ytterlige uten andre symptomer. Idag der i mot har den steget 0,4 grader. Betyr ikke dette at jeg har hatt el? (hvis den forholder seg høy). Hvorfor får jeg da fertil-dag i dag også? 

image.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tempet alt for få dager til at FF kan tolke dette som EL, den tolker det heller som at du har hatt en litt variert graf. Jeg ser du heller ikke har tempet til samme tid hver dag (åpne sirkler i stedet for fargede rundinger), noe som gjør dataene ekstra usikre.

Tempen din i dag er jo ikke høyere enn den var første dagen du registrerte. FF registrerer EL (rød linje) dersom du tre dager på rad har høyere temperatur enn dagene før (stigning på ca 0.2-0.5 grader), noe du foreløpig ikke har registrert. Det er mulig FF registrerer det som EL på charten din dersom temperaturen holder seg på det høye nivået, men også mulig du har tempet for kort tid på forhånd til at appen føler seg sikker.

Har det noe å si, så sant du selv er overbevist om at du har hatt EL?

Skrevet

Du har helt sikkert rett. Blir bare SÅ stressa når EL aldri ender 😝 tusen takk for svar :-)

Skrevet

Uansett om man har tempet hele syklusen, tegner ikke FF inn den røde streken for EL før etter at temperaturen har vært forhøyet i tre dager :) Så man får gleden av å være like utålmodig hver måned... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...