AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Hei Jeg lurer på om du har fortalt din samboer og dine sexfantasier, eller omvendt - vet du sexfantasien til din kjæreste? For å svare på eget spørsmål, hun vet min trekant (både MMF og MFF), hennes er å ha sex med en mørkhudet (den satt langt inne, tok lang tid før hun turte å fortelle meg det). Anonymkode: c9c49...edf
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Min samboer er ganske lite "frampå" på det området, men har svart når jeg har spurt pluss snakket om mine men merker veldig godt at det er meg som blir pådriver på det området- både med tanke på ting vi kan gjennomføre sammen, og på å si det som bare forblir fantasier;) Anonymkode: b5c16...4cd
Katten.2.0 Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Juppjupp, vi har en ganske åpen og fordomsfri kommunikasjonsform, så vi har grei peiling på det. *krysser fingrene for trekant med double-edged dildo i nær framtid (som helst hun og en annen jente skal bruke, menmen)*
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 prøver å lokke ut fantasiene til kjæresten, men han sier at han ikke har noen fantasier. Tror ikke heeeelt på det og prøver å foreslå at vi kan gjøre diverse "vanlige" tabubelagte fantasier. Men da bare fnyser han det bort, haha. Anonymkode: b35cb...10f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Joda, men jeg vet ikke om han er SÅ fornøyd innerst inne over at jeg fantaserer mer om MMK enn sex med en annen kvinne Sistnevnte er mer kompatibelt med han egne fantasier tenker jeg Anonymkode: 6e8c7...4d8
Gjest FruKG Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Ja, vi er åpne om sexfantasier, behov og ønsker.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Jeg vil ha trekant med mannen, og en sexy kompis. Mannen min vet om den fantasien, selv om jeg har noen andre også😉 Anonymkode: 52860...129
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå