AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Har de fleste lik nakke? Tenker at dersom de som er litt overvektig slanker seg, får de slank nakke? Er det noen som har mye lengre nakke enn andre? Sorry for en teit tråd, jeg er uviten og lurer... (Har litt nakkesmerter, og tror det kommer av at jeg har lang nakke) Anonymkode: 5d83d...3d8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Jeg har veldig kort hals og nakke, så ja nakker er forskjellige. Men, jeg med kort nakke har også nakkesmerter. Så der tror jeg det ikke er noe forskjell, heller tilfeldigheter. Anonymkode: 8a654...1f4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Nei, alle har ikke lik nakke. Fettansamlinger i halsregionen er gjerne også noe som er genetisk betinget. Klart det har en sammenheng med overvekt, men slanke mennesker kan oppleve overflødig fett i halsregionen til tross for at de ikke er overvektige. Hvorfor tenker du at nakkesmertene kommer av lang nakke? Nakkesmerter er svært vanlig og har allslags årsaker. Stress eller belastning (fysisk eller psykisk) er nok av de vanligste årsakene. Det er også en rekke andre årsaker, men selv har jeg aldri hørt om nakkesmerter som skyldes lang hals. Anonymkode: 994e3...c28
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 For mitt tilfelle har jeg bøyd hodet så langt over kroppen at jeg har fått smerter av den grunn... Om det ga mening ? ts Anonymkode: 5d83d...3d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå