Perelandra Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg trenger en ny skriver, og vil gjerne ha tips og anbefalinger. Den jeg har nå er en HP Photosmart C5180 All-in-one. Jeg har vært godt fornøyd, men etter over åtte år i trofast tjeneste har den begynt å streike. Kanskje ikke så rart etter så lang tid? Prisene på nye skrivere varierer mye, så jeg blir bare forvirra når jeg sjekker utvalget hos forhandlere. Er dyrere skrivere verd prisen, eller kan en billig være like bra ? Har merket mye å si? Trenger en multifunksjonsskriver til hjemmebruk med scanner, fargekopiering og god bildekvalitet på fotoutskrifter. Skriveren kan gjerne ha trådløs tilkobling, men det er ikke noe krav. Det er flott om skriveren er rask, men siden den er til hjemmebruk, og hverken til jobb eller studer, er kvaliteten på bilder og utskrift viktigere enn hastigheten. På forhånd takk for tips!
tdm900 Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 HP har vel i samme kategori enda vil jeg tro, bare med anna modellnr. Ville gått for samme igjen jeg, til ca.2000,-. Uten at jeg har studert prisene 1
Perelandra Skrevet 4. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2016 6 timer siden, tdm900 skrev: HP har vel i samme kategori enda vil jeg tro, bare med anna modellnr. Ville gått for samme igjen jeg, til ca.2000,-. Uten at jeg har studert prisene Så vidt jeg kan se på HPs hjemmeside, produseres ikke Photosmart-serien lengre, men ser de har flere andre multifunksjons-skrivere.
tdm900 Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, Perelandra skrev: Så vidt jeg kan se på HPs hjemmeside, produseres ikke Photosmart-serien lengre, men ser de har flere andre multifunksjons-skrivere. Javel, det er lenge siden jeg har vært på den siden og titta da skjønner jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå