AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha mandelstein, pga illeluktende ånde som aldri går bort uansett hva jeg gjør. Så jeg har prøvd å se etter mandelstein/puss, men jeg klarer ikke se mandlene mine. Har søkt opp bilder og videoer av mandler, hvor de er og hvordan de ser ut, men jeg klarer ikke se mine. Det er bare helt flatt der bak, og har prøvd å kjenne etter også. Kan det hende mandlene mine bare er veldig små og ikke vises? Er det mulig at det ikke er mandelstein, hvis jeg ikke ser noe, eller kan de være veldig skjult? klarer ikke se noen åpninger eller hull heller. Takk på forhånd! Anonymkode: 09d0a...a45
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Mandlene sitter bakerst i halsen en på hver side av drøvvelen. Den henger ned fra bakerst i ganen som en liten 1/3 av en lillefinger. Kanskje mandlene dine ble fjernet da du var barn? Men man mister dem vel ikke sånn uten videre? Anonymkode: 6886c...5e0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Jeg vet jeg har de, for har mye problemer og sykdom pga. de. Det er mulig de skal fjernes. Leger og spesialister kommenterer ofte hvordan de er. Men selv fatter jeg ikke hvordan de ser de. Jeg står foran speilet, med lykt og pinne, vrir og vender på meg, rekker tunge og sier A på utallige språk. Er jeg heldig skimter jeg litt av en hoven mandel på den ene siden. Jeg konkluderer med at på en del av oss er det svært vanskelig å se mandlene på seg selv. Men på meg er de i alle fall "nedi halsen". Altså på et lavere nivå enn der tunga er. Men dårlig ånde kan også skylles tannkjøttbetennelse, råte, spiserørsbrokk, svoveldannende bakterier på tungen osv. Eller lavkarbokosthold. Jeg orker ikke lengre være rundt vennene mine på lavkarbo...de stinker noe helt grusomt, og de nekter for det Men man kjenner jo sjelden egen lukt da... Anonymkode: c34c5...7af
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 De ligger på sidene i begynnelsen av svelget. Hvis du ikke ser noe klem på dem fra flere vinkler og hvis de er betente er det beste å få dem fjernet. Det er lang ventetid på operasjon så det beste er å starte prosessen så raskt som mulig hos legen. Anonymkode: 8ebb3...d59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå