AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Jeg har endel ute for salg på Finn. Det er bra ting. Men en ting jeg hater med denne dritten her er hvor mange idioter det finnes der ute... Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått Mail: er interessert i å kjøpe, når kan jeg komme, for så når jeg svarer så hører jeg aldri fra de igjen.. Faen jeg er så jæ.... lei.. Hvorfor må folk trykke seg inn, og faktisk gå så langt som å sende Mail for så å ikke svare igjen? Så mange tullinger det har blitt uti der... Anonymkode: 64eae...1f3
Cleopatra. Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Har ikke noe råd annet enn at man nesten må regne med sånt dessverre.
Cc Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Ja, greit nok det. At de sender mld. Men det verste som har skjedd meg, er når man har avtalt sted og tid. Så er det ingen som kommer. Ventet i over 30 min. Så jævlig. 2
Nøste~ Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Cc skrev: Ja, greit nok det. At de sender mld. Men det verste som har skjedd meg, er når man har avtalt sted og tid. Så er det ingen som kommer. Ventet i over 30 min. Så jævlig. Eller når du er kjøperen og skal hente tingene. Trappe opp hos selgeren bare for å reise hjem igjen tomhendt etter å ha banket på døra og prøvd å få kontakt på mobilen uten svar. Bomtur på 1 time og 30min ble det også. 3
Cc Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Eller når du er kjøperen og skal hente tingene. Trappe opp hos selgeren bare for å reise hjem igjen tomhendt etter å ha banket på døra og prøvd å få kontakt på mobilen uten svar. Bomtur på 1 time og 30min ble det også. Ja, det er ikke bra. Enten det skjer med selgeren eller kjøperen.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 9 timer siden, Fireball skrev: Har ikke noe råd annet enn at man nesten må regne med sånt dessverre. 9 timer siden, Cc skrev: Ja, greit nok det. At de sender mld. Men det verste som har skjedd meg, er når man har avtalt sted og tid. Så er det ingen som kommer. Ventet i over 30 min. Så jævlig. 9 timer siden, Nøste~ skrev: Eller når du er kjøperen og skal hente tingene. Trappe opp hos selgeren bare for å reise hjem igjen tomhendt etter å ha banket på døra og prøvd å få kontakt på mobilen uten svar. Bomtur på 1 time og 30min ble det også. "Bra" det er flere av oss.. Jeg bare skjønner ikke hvorfor voksne folk gidder å gjøre slikt.. Er jeg interessert så sender jeg en Mail og mener det og kommer når jeg skal eller evnt gjør det jeg har lovet når folk skal kjøpe ting av meg. Cc og Nøste: fy f... å forbannet jeg ville vært hvis det skjedde med meg.. Bomturer på 1,5 timer, da snakker vi om folk som har NULL respekt for andre!!! Anonymkode: 64eae...1f3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Bra" det er flere av oss.. Jeg bare skjønner ikke hvorfor voksne folk gidder å gjøre slikt.. Er jeg interessert så sender jeg en Mail og mener det og kommer når jeg skal eller evnt gjør det jeg har lovet når folk skal kjøpe ting av meg. Cc og Nøste: fy f... å forbannet jeg ville vært hvis det skjedde med meg.. Bomturer på 1,5 timer, da snakker vi om folk som har NULL respekt for andre!!! Anonymkode: 64eae...1f3 Går det ikke an å rapportere de, og er det ikke et system på Finn som på andre steder, der det står oversikt over andres erfaringer med nevnte selger/ kjøper? Anonymkode: 6b014...76f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 En gang jeg skulle kjøpe en gressklipper brukt, så fant jeg ut til slutt at den egentlig var eid av naboen til selgeren, og jeg kastet bort 4 timer på kjøring og venting. Det ble ingen gressklipper på meg... Anonymkode: 05aa3...f99
Gjest C'est la vie:) Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 Forstår frustrasjonen så godt! Jeg opplever særlig at de som skal hente tingen(e) aldri dukker opp. Det er helt greit om en kjøper ombestemmer seg, men i det minste ha respekt og si ifra, så man slipper å vente i en time. Og om JEG ringer for å høre hvor kjøper blir av, ta telefonen!
Nøste~ Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "Bra" det er flere av oss.. Jeg bare skjønner ikke hvorfor voksne folk gidder å gjøre slikt.. Er jeg interessert så sender jeg en Mail og mener det og kommer når jeg skal eller evnt gjør det jeg har lovet når folk skal kjøpe ting av meg. Cc og Nøste: fy f... å forbannet jeg ville vært hvis det skjedde med meg.. Bomturer på 1,5 timer, da snakker vi om folk som har NULL respekt for andre!!! Anonymkode: 64eae...1f3 Enig, han brydde seg ikke noe om meg. Kastet bort totalt litt over 3 timer den dagen også kommer jo selvfølgelig pengene jeg brukte på transport til og fra i tillegg. Verste var allikevel at han MANGE timer senere sender meg melding om at han som oftest var hjemme om kveldene når vi hadde avtalt at jeg skulle komme klokka 12 på formiddagen! Og sier at jeg kan komme dagen etterpå! Da sa jeg at det gjør jeg for faen ikke. Han har brukt opp sjansen sin.
himmeloghav Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 (endret) Den 4. april 2016 at 9.34, AnonymBruker skrev: "Bra" det er flere av oss.. Jeg bare skjønner ikke hvorfor voksne folk gidder å gjøre slikt.. Er jeg interessert så sender jeg en Mail og mener det og kommer når jeg skal eller evnt gjør det jeg har lovet når folk skal kjøpe ting av meg. Cc og Nøste: fy f... å forbannet jeg ville vært hvis det skjedde med meg.. Bomturer på 1,5 timer, da snakker vi om folk som har NULL respekt for andre!!! Anonymkode: 64eae...1f3 Du kan skrive i annonsen: kun seriøse henvendelser eller kjøpere. Kanskje det hjelper. Eller gi tilbakemelding. Endret 5. april 2016 av himmeloghav
himmeloghav Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 (endret) Den 4. april 2016 at 9.37, AnonymBruker skrev: Går det ikke an å rapportere de, og er det ikke et system på Finn som på andre steder, der det står oversikt over andres erfaringer med nevnte selger/ kjøper? Anonymkode: 6b014...76f Kun med selgere. Tror ikke du kan gi tilbakemelding på kun kjøpere, men du kan finne ut om en kjøper også selger ting og gi tilbakemelding på vedkommende som kjøper. På qxl kan du gi tilbakemelding på begge. Endret 5. april 2016 av himmeloghav
skinnjakke Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 uff, folk på finn er noe jeg holder meg lang vekke fra :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå