Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Iphone 4s og hvordan flytte på appene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk og hold inne på appen. Da begynner den og riste og ett kryss kommer opp. Trykker du på krysset så sletter du. Du kan også flytte de rundt da de 'rister'. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trykk og hold inne til de begynner å vibrere og da kan du enten dra de dit du vil eller klikke på krysset for å fjerne dem. Trykk på hjemknappen når du er ferdig, eller ferdig med de på den siden. Gjenta evt på neste side. 

Anonymkode: 12695...a8a

Skrevet
Den 3. april 2016 at 20.57, AnonymBruker skrev:

Trykk og hold inne til de begynner å vibrere og da kan du enten dra de dit du vil eller klikke på krysset for å fjerne dem. Trykk på hjemknappen når du er ferdig, eller ferdig med de på den siden. Gjenta evt på neste side. 

Anonymkode: 12695...a8a

Ikke alle som har kryss på seg. Kunne tenke meg å slette aksjer appen men den har ikke kryss på seg. Jeg prøver å flytte på dem, men de spretter bare tilbake?

Skrevet

du får ikke sletta apper som følger med telefonen, jeg har bare lagt alle appene jeg ikke får sletta, men som jeg ikke bruker, i en mappe bare :) for å gjøre det, holder du fingeren over en app til den begynner å riste, så legger du den oppå en annen app du vl ha inn i samme mappe! jeg er veldig dårlig på å forklare, men håper du skjønte litt. 

Skrevet
Den 5.4.2016 at 12.11, himmeloghav skrev:

Ikke alle som har kryss på seg. Kunne tenke meg å slette aksjer appen men den har ikke kryss på seg. Jeg prøver å flytte på dem, men de spretter bare tilbake?

De som ikke får kryss er de som følger med telefonen og som ikke går an å slette. Jeg har lagt alle mine i en egen mappe som jeg har kalt "diverse", og som jeg aldri rører! For å legge apper i en mappe sammen holder du inne på én app, og flytter den oppå en annen. Da lages det en mappe, og så kan du legge andre apper inni den mappen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...