AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #81 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Så du har ikke avslått noen menn? Noen få. Men er flest som avviser meg. Anonymkode: 071ac...f5a
Summers Skrevet 4. april 2016 #82 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Noen få. Men er flest som avviser meg. Anonymkode: 071ac...f5a Samtlige av de du avviste hatet deg?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #83 Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, Summers skrev: Samtlige av de du avviste hatet deg? Alle menn hater meg, så. Jeg kan virkelig sette meg inn i TS sin situasjon. Menn tror det er så enkelt for oss damer, men det ække det ass. Hvis det er noen trøst. Anonymkode: 071ac...f5a 1
Lee Jones Skrevet 4. april 2016 #84 Skrevet 4. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle menn hater meg, så. Jeg kan virkelig sette meg inn i TS sin situasjon. Menn tror det er så enkelt for oss damer, men det ække det ass. Hvis det er noen trøst. Anonymkode: 071ac...f5a Gjør deg selv mer attraktiv så skal du se at det går lettere. Ta solarium, bedre klær og trening pleier å gjøre susen. Om du bor en plass med lite utvalg så flytt. Test ut nettdating. Tror at når kvinner sliter med menn så er det ofte selvbildet som er grunnen. For menn er det mye mer enn bare det som skal på plass siden menn oftest tar initiativ. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #85 Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, Lee Jones skrev: Gjør deg selv mer attraktiv så skal du se at det går lettere. Ta solarium, bedre klær og trening pleier å gjøre susen. Om du bor en plass med lite utvalg så flytt. Test ut nettdating. Tror at når kvinner sliter med menn så er det ofte selvbildet som er grunnen. For menn er det mye mer enn bare det som skal på plass siden menn oftest tar initiativ. Er du Jerry Lee ? Anonymkode: 84f9d...d3a
Lee Jones Skrevet 4. april 2016 #86 Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du Jerry Lee ? Anonymkode: 84f9d...d3a Nei jeg har kun denne profilen. Tror det var tilfeldig at vi har lignende navn. Da jeg lagde profil her siterte Jerry Lee meg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #87 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, Lee Jones skrev: Gjør deg selv mer attraktiv så skal du se at det går lettere. Ta solarium, bedre klær og trening pleier å gjøre susen. Om du bor en plass med lite utvalg så flytt. Test ut nettdating. Tror at når kvinner sliter med menn så er det ofte selvbildet som er grunnen. For menn er det mye mer enn bare det som skal på plass siden menn oftest tar initiativ. Har brukt 100.000 kr på plastisk kiurgi og shoppa som bare det. What more can I do.. Anonymkode: 071ac...f5a
Summers Skrevet 4. april 2016 #88 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle menn hater meg, så. Jeg kan virkelig sette meg inn i TS sin situasjon. Menn tror det er så enkelt for oss damer, men det ække det ass. Hvis det er noen trøst. Anonymkode: 071ac...f5a Du avviser menn, TS blir avvist av damer.
Gjest Bond Skrevet 5. april 2016 #89 Skrevet 5. april 2016 Tråden ryddet for personangrep og spekulasjoner. Bond, forumansvarlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå