Maleficenta Skrevet 3. april 2016 #21 Skrevet 3. april 2016 2 timer siden, Gjest Jonas skrev: Jeg er svært oppgitt nå. Ingen kvinner eller jenter snakker med meg. Jeg skulle sjekke opp ei ung kvinne i dag. Hun gikk og passet på en liten unge. Hun var sikkert i slutten av tyveårene. Jeg gikk bort til henne og sa at jeg synest at hun såg hyggelig ut og om hun hadde lyst til å bli med på cafe. Hun såg overrasket ut og hun bare ristet på hodet. Også kom det to mødre med barnevogn bort og sa at jeg måtte la henne få være i fred. Det samme har skjedd før og. At jenter og kvinner har unngått meg fordi det ser ut som at jeg er innpåsliten. Jeg er en helt vanlig mann som går i olabukse og i hettegenser. Bør jeg endre holdning? I Norge er det ikke akkurat vanlig å sjekke opp randoms på gata. Hun ble nok ganske skeptisk. Og mulig den ungen var hennes og hun slett ikke var singel 3
pettersenper Skrevet 3. april 2016 #22 Skrevet 3. april 2016 Hettegenser? Nå ser jeg for meg en som ser ut som en narkoman som går rundt og prøver å snakke med folk fordi han vil ha penger. Om du skal gå bort til tilfeldige folk, spesielt i Norge hvor det ikke er lov til å snakke med fremmede, må du se ekstra presentabel ut. Gå inn i en litt finere klesbutikk(som i mer enn Cubus), spør en ung dame i betjeningen om hjelp til å finne noen klær som passer deg. Ikke hettegensere. Og så prøver du igjen. Du kan til og med ha dress om du sier du venter på et møte så du fant ut du kunne likegodt snakke med noen i mellomtiden En annen viktig ting er å ikke være feit og stygg eller ha jentekropp/kropp som en 12 åring. Det er mulig å klare det likevel, men ikke du. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #23 Skrevet 3. april 2016 Å sjekke opp tilfeldige på gata, særlig i en situasjon der de ser ut til å være opptatt, er ikke en god ide i Norge. Folk er som regel alt for innesluttet til å gjøre det, og mange føler ubehag ved å snakke med fremmede. Du var nok også for direkte da du spurte om å bli med på cafe med en gang, man bør i det minste starte med litt ufarlig småprating som å si at "ja, er bussen forsinket igjen" eller noe slikt, noe som ikke er for påfallende, men som kan bryte isen. Kvinner med barnevogn hadde jeg (som også er mann) holdt meg unna, da sannsynligheten for at de uansett er i forhold er stor. Dessuten må de gi barnet oppmerksomhet. Prøv heller andre arenaer. Byen, nettdating, en hobby, kurs eller lignende. Der folk har litt overskudd, tid og interesse for å ta kontakt med fremmede. Anonymkode: 97663...1a7 3
ViljaH Skrevet 3. april 2016 #24 Skrevet 3. april 2016 Å mase på en mor som er ute med barnet sitt er bare patetisk. Først må du skape kontakt ved å være hyggelig/sjarmerende/morsom. Hvis hun er positiv til det, kan du ymte frempå om å bli bedre kjent. Gjerne etter at du har lett kartlagt om det er en ektefelle/samboer i bildet. Hvis hun er kort, så avslutt uten å pushe mer. Mange jenter synes det er ubehagelig at fremmede menn maser om date på de mest upassende steder, som bussen, eller mens de er opptatt med noe. Så - du må få henne til å forstå at du vil bli bedre kjent fordi du liker HENNE. Ikke at du går rundt å spør alt og alle fordi du trenger et ligg. Det er bare ekkelt. 3
Lee Jones Skrevet 3. april 2016 #25 Skrevet 3. april 2016 Dette er en livserfaringssak. I Norge spør vi ingen på date før dere har snakket sammen et par ganger og blitt kjent. I andre land funker det kanskje, men ikke i Norge. dessuten er det høyst sannsynlig en ekstern grunn til avvisningen, og ikke deg det er noe galt med. Hun kjenner deg jo ikke. Og gamle damer og menn skal du ikke la gå inn på deg. De tenker ofte verst om alle.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #26 Skrevet 3. april 2016 Som mange over har nevnt så funker det ikke så bra å sjekke opp folk på gata i Norge. Du har kanskje fått den idéen fra film eller internett, men i Norge er folk ganske lukket og innadvente. Dessuten er det ikke så mange kvinner som har lyst til å gå ut med en fremmed mann bare fordi han kommer med en hyggelig kommentar. Man burde liksom ha hatt litt mer kontakt først. Nettdating funker for mange, prøv det kanskje. Anonymkode: 70859...187 2
Lee Jones Skrevet 3. april 2016 #27 Skrevet 3. april 2016 (endret) Det ligger noe i det. Utsende, alder og høyde har mye å si for mange. Endret 5. april 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #28 Skrevet 3. april 2016 1 time siden, Lee Jones skrev: Dette er en livserfaringssak. I Norge spør vi ingen på date før dere har snakket sammen et par ganger og blitt kjent. I andre land funker det kanskje, men ikke i Norge. dessuten er det høyst sannsynlig en ekstern grunn til avvisningen, og ikke deg det er noe galt med. Hun kjenner deg jo ikke. Og gamle damer og menn skal du ikke la gå inn på deg. De tenker ofte verst om alle. Hvilke gamle damer og menn? Anonymkode: b3718...6bc 3
Lee Jones Skrevet 3. april 2016 #29 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvilke gamle damer og menn? Anonymkode: b3718...6bc Type pensjonister. De mistenker ofte mye.
Jegern Puahate Skrevet 3. april 2016 #30 Skrevet 3. april 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som mange over har nevnt så funker det ikke så bra å sjekke opp folk på gata i Norge. Anonymkode: 70859...187 Kjekke menn gjør dette hele tiden. 1 time siden, Lee Jones skrev: Det ligger noe i det. Utsende, alder og høyde har mye å si for mange. I direkte sjekke-situasjoner som ts beskriver er dette 99.99% avgjørende for utfallet. Derfor må ts finne sitt reelle utseende og ta det derfra. Generelt sett: Bra utseende = Kvinner synes det er spennende å bli sjekket opp. Middels utseende = Kvinner likegyldige. Dårlig utseende = Kvinner blir creepet ut av tilnærmelser. Slik er det uavhengig av hva folk mener om det. Endret 3. april 2016 av Jegern Puahate 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #31 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, Lee Jones skrev: Type pensjonister. De mistenker ofte mye. Hvor kommer de inn i bildet i denne tråden? Anonymkode: b3718...6bc 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #32 Skrevet 3. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig ofte er det jo en far med i bildet når det er snakk om så små barn, og da er de nok ikke så interessert i å bli sjekket opp. Anonymkode: fb0be...e11 Nåja. Vanvittig mange alenemødre med små kids for tiden, syns alle er single jeg... Anonymkode: 4ed9d...68c
Gjest Spiderman Skrevet 3. april 2016 #33 Skrevet 3. april 2016 (endret) Creds til Ts som faktisk tør å gå bort til en på gata og invitere hunmed seg ut Uansett hva folk tenker så står det respekt av det. Endret 5. april 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #34 Skrevet 4. april 2016 Dette her er opplagt tøys. Hvem er det som går bort til en dame med småbarn og sjekker henne opp. Har det blitt så vanlig at det ikke eksisterer fedre så mødre er helt klart kåt single damer ready to mingle på lekeplassen? Når en dame er sammen med barn så er det ofte fordi hun er mor, og antagelig er i et forhold. Eller så passer hun dette barnet og ikke interessert å ta cafedate med random folk hun møter på gata. Hvis det er slik man sjekker opp damer burde man reise til feks India. Der er det mer vanlig at menn kjører rundt og tuter på jenter de liker. Her i Norge vil man sett på deg som en idiot hvis man gjorde noe slikt. Nei hengende stupfull ved baren er mer norsk stil. Hvis man ikke får interesse fra det motsatte kjønn er det stort sett deg selv det er noe galt med. Hvis tråden er seriøs håper jeg at TS skjønner at han må finne fine sjekkesteder, og ikke bare tro at er man kvinne vil man bli sjekket opp i alle sammenhenger. Koz og klemZ Anonymkode: 19e2b...683
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #35 Skrevet 4. april 2016 Prøv å si mer enn en setning til henne før du ber henne med ut? Jeg hadde aldri gåttut med en random person som bare hadde plukket meg opp på gata... Anonymkode: b18c5...294 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #36 Skrevet 4. april 2016 (endret) Den 03/04/2016 at 23.30, Jegern Puahate skrev: Kjekke menn gjør dette hele tiden. I direkte sjekke-situasjoner som ts beskriver er dette 99.99% avgjørende for utfallet. Derfor må ts finne sitt reelle utseende og ta det derfra. Generelt sett: Bra utseende = Kvinner synes det er spennende å bli sjekket opp. Middels utseende = Kvinner likegyldige. Dårlig utseende = Kvinner blir creepet ut av tilnærmelser. Slik er det uavhengig av hva folk mener om det. Men fordelene med å bli prøvd å bli sjekka opp av såkalte kjekke menn, er at det i slike tilfeller føles jævli digg å avslå deres forsøk. Ekte og oppriktige menn derimot. De er gull. Anonymkode: 1fead...cc1 Endret 5. april 2016 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #37 Skrevet 4. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nåja. Vanvittig mange alenemødre med små kids for tiden, syns alle er single jeg... Anonymkode: 4ed9d...68c Hvor bor du, egentlig? Anonymkode: b3718...6bc
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #38 Skrevet 4. april 2016 Jeg ble sjekket opp engang på gata av en mann i Sverige da jeg var på ferie. Gikk forbi han litt før og plutselig kom han springende etter meg for å spørre om jeg ville ta en kaffe med han . Synes det var tøft gjort. Ellers så pleier ikke menn å spørre sånn rett ut, de kommer gjerne med komplimenter, men snakker gjerne litt om andre ting før de ber deg ut på date. Kanskje du burde snakket litt mer med henne før du spurte om hun ble med deg på en date? Jeg synes iallefall du var tøff som turte å spørre, ofte er menn for feige til det når de ikke har snakket så mye med deg, eller ikke kjenner deg godt nok. Bedre lykke neste gang og forsøk å snakke litt mer med henne før du spør
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #39 Skrevet 4. april 2016 Fornektelsen er sterkt i denne tråden. 1
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #40 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Jeg ble sjekket opp engang på gata av en mann i Sverige da jeg var på ferie. Gikk forbi han litt før og plutselig kom han springende etter meg for å spørre om jeg ville ta en kaffe med han . Synes det var tøft gjort. Ellers så pleier ikke menn å spørre sånn rett ut, de kommer gjerne med komplimenter, men snakker gjerne litt om andre ting før de ber deg ut på date. Kanskje du burde snakket litt mer med henne før du spurte om hun ble med deg på en date? Jeg synes iallefall du var tøff som turte å spørre, ofte er menn for feige til det når de ikke har snakket så mye med deg, eller ikke kjenner deg godt nok. Bedre lykke neste gang og forsøk å snakke litt mer med henne før du spør Fint om du kan svare ærlig på: Hvor lå han på utseendeskalaen 1-10? Ble det noe på han?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå