Gå til innhold

Ingen kvinner liker meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan bare si det sånn, at selv om en med Brad Pitt utseende hadde kommet bort på den måten, hadde jeg bare gått. Virker veldig suspekt!

Anonymkode: ac432...edf

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mennene jeg har hørt si "ingen kvinner liker meg" mener egentlig "ingen av de peneste kvinnene liker meg". De sutrer altså over at de ikke får de peneste jentene når de *kremt* er rimelig langt nede på "skalaen" selv...

Anonymkode: 49d67...336

Er jo bare å sette opp en tinderprofil med fyr som er langt nede på skalaen og se hvor lett det er å få respons. Ikke alle som er i en situasjon hvor de kan sjekke opp mennesker utenfor sosiale medier(er jo bare å se hvor mange på KG som skriver at de er ensomme og mange trives ikke på fester og byen).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mennene jeg har hørt si "ingen kvinner liker meg" mener egentlig "ingen av de peneste kvinnene liker meg". De sutrer altså over at de ikke får de peneste jentene når de *kremt* er rimelig langt nede på "skalaen" selv...

Anonymkode: 49d67...336

Nettopp! Menn skal ha de fineste jentene selv om de ser ut som dass selv. Og da sutrer de når damer er så overfladiske.. snakk om å skyte seg selv i ræva

Anonymkode: 84f9d...d3a

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, pantertante skrev:

Bra du er enig med deg selv, da.

Haha. Mente personligheten til TS. Han virker som en oppegående og grei type.

Skrevet

bare fortsett sånn du, du finner til slutt en som passer inn i "gata di"

AnonymBruker
Skrevet

"Du ser hyggelig ut, vil du være med på cafe" funker ikke.   Damer blir nervøse av sånt.   De lurer på hvem du er, hvorfor du spørr, hva slags forventninger du har til dem osv. osv. 

Du må ha en unnskyldning til å snakke med de.  Har du ikke det, så lag en.   Om du for eksempel er i parken en sommerdag og ser noen du vil sjekke opp som ligger å soler seg.  Da kan du bare..  "Unnskyld, jeg skal bare ... kan du passe på sekken/mobilen min f.eks".   Når du kommer tilbake kan du starte å skifte klær mens du sakte men sikkert begynner en samtale. 

Det mest naturlige i verden å åpne en samtale i den situasjonen.

Anonymkode: f5939...867

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og alle menn hater meg så jeg vet hvordan du har det ts. Har bare innfunnet meg med at jeg må leve alene siden ingen menn hadde tissa på meg en gang. Så mye hater de meg. Men i ditt tilfelle er du kanskje litt vel direkte? Hvorfor ikke se an kroppsspråk etc først? Og damer som er ute med barna sine er nok ikke noe sjakktrekk.

Anonymkode: 071ac...f5a

Dere to kan vel slå dere sammen da? Du og ts. 

Anonymkode: d453c...7d2

Skrevet
6 minutter siden, Lee Jones skrev:

Haha. Mente personligheten til TS. Han virker som en oppegående og grei type.

Ok. For meg så det ut som du ga deg selv kredit for noe du hadde skrevet tidligere i tråden. :)

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har trukket eldre kvinner og menn (pensjonister) inn i diskusjonen? Hvor kommer det fra?

Skrevet
29 minutter siden, pantertante skrev:

Ok. For meg så det ut som du ga deg selv kredit for noe du hadde skrevet tidligere i tråden. :)

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har trukket eldre kvinner og menn (pensjonister) inn i diskusjonen? Hvor kommer det fra?

Jeg leste feil. Trodde TS sa at to gamle damer kom bort og kjeftet på han etterpå, men nå ser jeg at det var to barnemødre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er for rett på sak. Begynn samtalen på en annen måte uten å være for rett på. Jeg hadde nok rygget av en så direkte henvendelse, men å komme i prat med noen på en avslappet måte er bare hyggelig og kan føre til at man vil bli bedre kjent. 

Anonymkode: 6ebf5...3f8

Skrevet
20 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Svar så langt i denne tråden = 100 pølsevev.

Du må finne din reelle utsendescore og ta det derfra. Høyde? Klatre ansiktstrekk? Er du en dominant eller beta person? 

Dette er grunnleggende før alt annet.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om "klatre ansiktstrekk" er relevant i byen der vi ikke er en ulveflokk med alfa- og betadyr eller apekatter, og iblant så kjenner jeg at det blir for dumt med det PUA-greiene og alle de latterlige "mennesker er bare dyr, spray deg med feromoner og negg alle damene så vil samtlige ha deg" tøvtriksene.

Det er liksom som om dere gjerne skulle tatt et par kurs i basic biologi og psykologi, men så var det så vanskelig så da ble det et nettkurs om peacocking og hvordan få jenter til å spandere drinker på dere ved å være kjipe mot dem i stedet. Og sier noen dere i mot så kommer det personlig anekdotebevis av typen "jeg vet hva jeg snakker om for jeg har nedlagt 400 damer" som om TS bare er to timers negging unna Rune Rudberg-status.

I tillegg er det jo mulig at TS kanskje vil ha EN dame, ikke 400, og da er det helt irrelevant om du kan pule en ny spydrita rusbrusjente på byen hver uke. Bare sier det.

TS; som mange har påpekt her, å sjekke opp damer med baby helt ned i bleiealder/damer som er på barseltreff = dårlige odds. Prøv deg på de søte damene som; - ikke er på jobb, ikke har med barn og mann, ikke er tydelig stresset/på vei et sted osv. Kanskje heller snakke med en dame som allerede ER på kafe alene, eller bruk tinder, sukker eller arenaer der single kvinner går for å treffe single menn. Der har du i det minste større muligheter. Og vær presentabel og snakk om henne, spør spørsmål og vær BLID. Humor og oppegående observasjoner trumfer klysete sviskete kjekkaser hver gang!

Anonymkode: d0ff9...10d

Disse to innleggene står ganske steilt mot hverandre. Jegern i en karikatur om verden, AB over her om hvordan verden burde vært.

Ja, hvis noen har lyst til å sjekke opp jenter med å være trivelig og hyggelig, spandere og gi komplimenter, så kjør på og lykke til. kast bort pengene. Det er en grunn til at hele pua- styret finnes, og det er fordi metodene er prøvd, testet, lært bort og testet på nytt. Det funker. Negs funker. Peacocking funker. Være overlegen og morsom på andres bekostning funker.

Og klarer du ikke å sjekke opp ei, så blir du ikke kjæresten hennes heller.

Hvorfor? Ikke spør meg, jeg er ikke kvinne, men jeg har hørt "Hva tenkte jeg på? Herregud, jeg visste jo..." mange nok ganger. - Poenget er vel det at vi mennesker styres av bevissthet i flere lag: har du noen gang brent deg på ei kokeplate, så nøler du med å legge handa på en, sjøl om du vet at den har vært avslått siden i fjor høst. Ryggmargen husker at du brant deg. Noe på samme viset er det med kvinner. De velger ikke menn med det vi kaller vettet, det er det jeg har kommet til. De velger ikke med vettet hva de blir tiltrukket av. De bare blir det. "Herregud, han her som er så ovenpå, så morsom og rå, han kan jeg bare ikke unngå å bli tiltrukket av!" - akkurat det er det pua- styret benytter seg av. Fornuftsekteskap er gått av moten.

TS, når du går bort og snakker med ei dame, og vennene hennes kommer og sier til deg at du skal la henne være i fred, så sier det meg at noe nifst blir kommunisert med utstrålingen din. Hun du oppsøkte og venninnene deres fikk en slags Behring Breivik- følelse av deg. Kan det ha vært hettegenseren? Noe i kroppsspråket? Hvor holdt du hendene? Du skremte henne i hvert fall, og det oppfattet venninnene hennes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Menn skal ha de fineste jentene selv om de ser ut som dass selv. Og da sutrer de når damer er så overfladiske.. snakk om å skyte seg selv i ræva

Anonymkode: 84f9d...d3a

Det er vel heller motsatt. Jentene er kun ute etter de som er en 10'er og som er bad boy og sutrer da over at de ikke greier å forandre han. Så sutrer de over at menn bare går etter de fineste damene og ingen liker dem.. snakk om å skyte seg selv i ræva.

Anonymkode: 4c79a...b1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jegern Puahate skrev:

Nei. Jeg har ikke nevnt en eneste teknikk. Virkeligheten kaller.

Det er du som har trukket inn jegere og alphaer og utseendeskalaen :P det har jo kun med jakt og gjøre og hvordan bruke dette. Teknikker. 

Det har fortsatt ingen ting med mellommenneskelige relasjoner å gjøre. 

Anonymkode: 1fead...cc1

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som har trukket inn jegere og alphaer og utseendeskalaen :P det har jo kun med jakt og gjøre og hvordan bruke dette. Teknikker. 

Det har fortsatt ingen ting med mellommenneskelige relasjoner å gjøre. 

Jeg har kun formidlet hva jeg har observert og bedt ts være obs det. Det er ikke en teknikk. Hva han gjør med det har opp til han selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Jeg har kun formidlet hva jeg har observert og bedt ts være obs det. Det er ikke en teknikk. Hva han gjør med det har opp til han selv.

Men det har fortsatt ingen ting med relasjoner å gjøre. Kun en måte å få kontakt på. 

Menbesker er mer komplekse enn som så. De kan ikke kategoriseres og skal heller ikke det. Du kan aldri vite utfallet fordi vi er alle individuelle. Om du ser på mennesker som maskiner så ser du de ikke. Du er ikke åpen nok. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har fortsatt ingen ting med relasjoner å gjøre. Kun en måte å få kontakt på. 

Menbesker er mer komplekse enn som så. De kan ikke kategoriseres og skal heller ikke det. Du kan aldri vite utfallet fordi vi er alle individuelle. Om du ser på mennesker som maskiner så ser du de ikke. Du er ikke åpen nok. 

Herregud.. Jeg har ikke sagt et ord om relasjoner. Jeg kjenner ikke til intensjonen til ts. Om han vil knulle rundt eller finne en potensiell mor til sine barn. Det jeg sier er at utseende er viktig for å få god kontakt i det hele tatt, i tilsvarende situasjoner.  

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Svar så langt i denne tråden = 100 pølsevev.

Du må finne din reelle utsendescore og ta det derfra. Høyde? Klatre ansiktstrekk? Er du en dominant eller beta person? 

Dette er grunnleggende før alt annet.

Jeg kan nok være enig i at utseendet har ekstremt mye å si om en bare skal sjekke "randoms" på gata. Et pent ytre vil da kanskje berolige noe, men problemet her er jo at det ikke er kultur for å sjekke damer på den måten. Jeg har blitt sjekka opp på den måten av attraktive menn, men jeg blir bare redd og ukomfortabel. Mine erfaringer (og det er ikke fornektelse), er at det finnes noen for alle, men noen må lete mer enn andre. Selvfølgelig betyr utseende noe her, det samme gjør måten man er på og hva man ellers har å tilby, men kjærlighet, dating og forelskelse er mer komplisert enn det, tror jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Ser at du har fått mange svar, men jeg tenkte å prøve å gi deg litt info om hva som kanskje hadde hjulpet om du skulle sjekket opp meg eller mine veninner da vi var singel.

Ja det er koselig om du kommer bort, men det er mindre suspekt om du ikke går rett på sak og spør om date. Snakk i noen minutter og hvis du føler at personen virker interessert kan du heller gi henne nr ditt og si at det var veldig koselig å snakke med henne, og hvis hun ønsker kan hun ta kontakt. Eller du kan spørre om navnet og legge henne til på face. Mange synes det er greit å kunne sjekke ut personen litt på forhånd, fordi det finnes mange rare mennekser der ute. 

Ikke ha hendene i hettegenser-lommen slik at man ikke ser noen av fingrene dine. Det gir oss en trygghet å vite hvor du har hendene dine og at man kan se om du fikler med noe. 

Nå vet jeg ikke hvilken farge du har på de gensrene dine, men det er mindre "skummelt" om du har på deg noe som ikke bare er svart eller grått, altså noe med farge. Jeg synes en hvit t-skjorte og en litt chill shorte er mye finere enn en tykk hettegenser, men om du går med det så er det best om du går med en som har glidelås og ha den litt åpen. Svart kan gå om genseren er åpen og man har noe mye lysere under som er godt synlig. 

Måten du snakker på er veldig viktig. Kvinner i slutten av 20-årene har ofte et greit ordforråd og du virker mye mer interessang om du ikke bruker ord som "Ass, lissom", "sånt som det derre", "sånne greier". De vil ha menn og ikke gutter som ikke kan snakke. Ja, det er greit om du slurver litt i begynnelsen om du er nervøs, men man merker fort om du er noen man kunne presentert for veninner. 

Er du for eplekjekk eller for selvsikker rygger jeg unna. Er du selvsikker må du også prøve å ha en litt ydmyk fremtoning. 

Kvinner ønsker å føle seg spesielle, og hvis det virker som om de er en i rekken som du har prøvd å sjekke opp på gaten så minsker det sjansene dine betraktelig. 

Ja, utseende betyr masse, men det er ikke pga selve utseende du ble født med, men heller om man kan se at du er renslig og bruker tid på å stelle skjegg, om du har pusset tenner, om du lukter svette og om du bruker parfyme eller annen form for god lukt. 

Alle mine veninner er sammen med gutter som kanskje ikke er 10/10, men som de har god kjemi med. Kjemi er mye viktigere enn utseende i min bok, og er du helt gjennomsnittlig pen, så vil god kjemi trekke deg opp. 

Lykke til :)

Anonymkode: a8ab6...14a

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere to kan vel slå dere sammen da? Du og ts. 

Anonymkode: d453c...7d2

Ja men jeg tror ikke han vil ha meg. Siden alle menn hater meg. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men jeg tror ikke han vil ha meg. Siden alle menn hater meg. 

Så du har ikke avslått noen menn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...