Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #41 Skrevet 4. april 2016 5 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Fint om du kan svare ærlig på: Hvor lå han på utseendeskalaen 1-10? Ble det noe på han? Han var meget pen så veldig høyt opp på utseendeskalaen , ja. Nei, ble ikke noe på han pga jeg takket nei , da jeg hadde kjæreste på den tiden
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #42 Skrevet 4. april 2016 (endret) 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Han var meget pen så veldig høyt opp på utseendeskalaen , ja. Nei, ble ikke noe på han pga jeg takket nei , da jeg hadde kjæreste på den tiden Jøss, så rart at du du ble imponert av at en kjekk mann tok kontakt. Dersom du forestiller deg en i dine øyne mindre pen mann i samme situasjon, hadde du likt det? Bare å være ærlig, jeg dømmer ingen men det greit å ha fakta på bordet. Endret 4. april 2016 av Jegern Puahate
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #43 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, Jegern Puahate skrev: Jøss, så rart at du du ble imponert av at en kjekk mann tok kontakt. Dersom du forestiller deg en i dine øyne mindre pen mann i samme situasjon, hadde du likt det? Bare å være ærlig, jeg dømmer ingen men det greit å ha fakta på bordet. Ja, jeg hadde synes det var tøft gjort , uansett utseendet på mannen. Som regel så roper de jo bare ut : Hei, du var fin, eller dæven du så bra ut osv... Så når de faktisk kommer bort til deg for å snakke og spør deg om en date, så er det tøft gjort , uansett utseendet på mannen
Summers Skrevet 4. april 2016 #44 Skrevet 4. april 2016 (endret) 10 timer siden, Jegern Puahate skrev: Generelt sett: Bra utseende = Kvinner synes det er spennende å bli sjekket opp. Middels utseende = Kvinner likegyldige. Dårlig utseende = Kvinner blir creepet ut av tilnærmelser. Slik er det uavhengig av hva folk mener om det. Sånn er det vel uavhengig av om man er mann eller kvinne, kanskje enda mer om man som kvinne sjekker opp siden kvinner blir dømt mer på utseende enn menn. Endret 4. april 2016 av Summers 1
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #45 Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja, jeg hadde synes det var tøft gjort , uansett utseendet på mannen. Som regel så roper de jo bare ut : Hei, du var fin, eller dæven du så bra ut osv... Så når de faktisk kommer bort til deg for å snakke og spør deg om en date, så er det tøft gjort , uansett utseendet på mannen OK, greit nok, men hadde han hatt noen reell sjanse?
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #46 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, Jegern Puahate skrev: OK, greit nok, men hadde han hatt noen reell sjanse? Det kommer jo an på kjemien og magefølelsen jeg hadde når jeg snakket med han .Men hadde han virket som en snill og grei kar, så hvorfor ikke? En kaffe på en offentlig plass på en kafe ,hadde bare vært koselig Så kunne man jo funnet ut om han hadde vært noe for meg og omvendt
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #47 Skrevet 4. april 2016 36 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Fornektelsen er sterkt i denne tråden. Snakker du til deg selv? Anonymkode: 1fead...cc1 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #48 Skrevet 4. april 2016 Kanskje litt creepy når en fremmed fyr spør rett ut på gata "hei kan vi gå på date?" etc. Men har ofte opplevd (bor ikke i Norge forresten, så ikke unormalt å snakke til fremmende) når jeg er på cafe alene at gutter har spurt om stolen ved siden av meg er ledig, og ofte begynner å snakke. Det syns jeg er koselig, får da hvertfall fem min til å se om personen ser normal ut før de spør meg om jeg har lyst til å møtes for kaffe igjen en annen dag. Anonymkode: be69e...962
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #49 Skrevet 4. april 2016 50 minutter siden, Mysticgirl skrev: Det kommer jo an på kjemien og magefølelsen jeg hadde når jeg snakket med han .Men hadde han virket som en snill og grei kar, så hvorfor ikke? En kaffe på en offentlig plass på en kafe ,hadde bare vært koselig Så kunne man jo funnet ut om han hadde vært noe for meg og omvendt Ok, hvis du sier det så skal jeg ikke nekte. Det er bare et interessant avvik mellom det kvinner skriver på forum og hva som faktisk skjer i felten. Lugubre skeptikere tror at jeg sier dette i bitterhet, men jeg bare deler mine nøytrale observasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #50 Skrevet 4. april 2016 12 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Ok, hvis du sier det så skal jeg ikke nekte. Det er bare et interessant avvik mellom det kvinner skriver på forum og hva som faktisk skjer i felten. Lugubre skeptikere tror at jeg sier dette i bitterhet, men jeg bare deler mine nøytrale observasjoner. Da må du begynne å se helheten og ikke selektere ut det du ønsker å se. Anonymkode: 1fead...cc1 2
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #51 Skrevet 4. april 2016 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du begynne å se helheten og ikke selektere ut det du ønsker å se. Anonymkode: 1fead...cc1 Jeg har observert nok ute i felten til å se klare trender på kjøttbørsen. Er du 100% sikker på at dømmekraften din vedrørende dette ikke påvirkes av følelser og ønsketenking? Endret 4. april 2016 av Jegern Puahate 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #52 Skrevet 4. april 2016 15 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Jeg har observert nok ute i felten til å se klare trender på kjøttbørsen. Er du 100% sikker på at dømmekraften din vedrørende dette ikke påvirkes av følelser og ønsketenking? Jeg har garantert sett mer enn deg. Fra både menns og damers perspektiv. En hel mannsalder der ute har gitt meg innsikt. Og PUA-gutter er lette å avsløre for de som har vært der ute en stund. De blir ikke sett på med respekt. Men mange lar seg lure et par ganger før de har lært seg å sile slike menn ut. Anonymkode: 1fead...cc1 4
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #53 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har garantert sett mer enn deg. Fra både menns og damers perspektiv. En hel mannsalder der ute har gitt meg innsikt. Og PUA-gutter er lette å avsløre for de som har vært der ute en stund. De blir ikke sett på med respekt. Men mange lar seg lure et par ganger før de har lært seg å sile slike menn ut. Anonymkode: 1fead...cc1 At du har sett mer enn meg er spekulasjon. Kjekke menn har objektivt sett bedre muligheter enn middels og stygge menn når det kommer til direkte sjekke-forsøk. Det har ingenting med PUA å gjøre, det ligger i menneskelig natur. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #54 Skrevet 4. april 2016 De mennene jeg har hørt si "ingen kvinner liker meg" mener egentlig "ingen av de peneste kvinnene liker meg". De sutrer altså over at de ikke får de peneste jentene når de *kremt* er rimelig langt nede på "skalaen" selv... Anonymkode: 49d67...336 2
Lee Jones Skrevet 4. april 2016 #55 Skrevet 4. april 2016 15 timer siden, Lee Jones skrev: Dette er en livserfaringssak. I Norge spør vi ingen på date før dere har snakket sammen et par ganger og blitt kjent. I andre land funker det kanskje, men ikke i Norge. dessuten er det høyst sannsynlig en ekstern grunn til avvisningen, og ikke deg det er noe galt med. Hun kjenner deg jo ikke. Og gamle damer og menn skal du ikke la gå inn på deg. De tenker ofte verst om alle. Dette er det så definitivt noe i. Det er mange her på forumet som avviser det, men det er avgjørende. av erfaring TS skal du aldri sjekke opp en kvinne som ikke hinter om at hun liker deg. 1
pantertante Skrevet 4. april 2016 #56 Skrevet 4. april 2016 15 timer siden, Lee Jones skrev: Dette er en livserfaringssak. I Norge spør vi ingen på date før dere har snakket sammen et par ganger og blitt kjent. I andre land funker det kanskje, men ikke i Norge. dessuten er det høyst sannsynlig en ekstern grunn til avvisningen, og ikke deg det er noe galt med. Hun kjenner deg jo ikke. Og gamle damer og menn skal du ikke la gå inn på deg. De tenker ofte verst om alle. 4 minutter siden, Lee Jones skrev: Dette er det så definitivt noe i. Det er mange her på forumet som avviser det, men det er avgjørende. av erfaring TS skal du aldri sjekke opp en kvinne som ikke hinter om at hun liker deg. Bra du er enig med deg selv, da. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #57 Skrevet 4. april 2016 24 minutter siden, Jegern Puahate skrev: At du har sett mer enn meg er spekulasjon. Kjekke menn har objektivt sett bedre muligheter enn middels og stygge menn når det kommer til direkte sjekke-forsøk. Det har ingenting med PUA å gjøre, det ligger i menneskelig natur. Pene menn, og kvinner, oppnår enklere kontakt med nye mennesker. Sånn er det bare. Men disse teknikkene og systemene du messer om, er tull. Det er kun for å oppnå en kortvarig lykke for egen del og har ingen ting med solide mellommenneskelige relasjoner. Anonymkode: 1fead...cc1
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #58 Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pene menn, og kvinner, oppnår enklere kontakt med nye mennesker. Sånn er det bare. Men disse teknikkene og systemene du messer om, er tull. Det er kun for å oppnå en kortvarig lykke for egen del og har ingen ting med solide mellommenneskelige relasjoner. Anonymkode: 1fead...cc1 Du må skille på det jeg skriver og din egen fantasi. Jeg hevdet kun at utseende er viktig for direkte sjekking. Alt det andre er en annen diskusjon. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #59 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, Jegern Puahate skrev: Du må skille på det jeg skriver og din egen fantasi. Jeg hevdet kun at utseende er viktig for direkte sjekking. Alt det andre er en annen diskusjon. Det var du som dro inn disse teknikkene i denne diskusjonen Anonymkode: 1fead...cc1
Jegern Puahate Skrevet 4. april 2016 #60 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det var du som dro inn disse teknikkene i denne diskusjonen Anonymkode: 1fead...cc1 Nei. Jeg har ikke nevnt en eneste teknikk. Virkeligheten kaller. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå