Gå til innhold

Ingen kvinner liker meg

Anbefalte innlegg

Gjest Jonas
Skrevet

Jeg er svært oppgitt nå. Ingen kvinner eller jenter snakker med meg. Jeg skulle sjekke opp ei ung kvinne i dag. Hun gikk og passet på en liten unge. Hun var sikkert i slutten av tyveårene. Jeg gikk bort til henne og sa at jeg synest at hun såg hyggelig ut og om hun hadde lyst til å bli med på cafe. Hun såg overrasket ut og hun bare ristet på hodet.  Også kom det to mødre med barnevogn bort og sa at jeg måtte la henne få være i fred.  

Det samme har skjedd før og. At jenter og kvinner har unngått meg fordi det ser ut som at jeg er innpåsliten. Jeg er en helt vanlig mann som går i olabukse og i hettegenser. Bør jeg endre holdning? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøve en annen sjekkearena enn gata kanskje?

Mulig hun var gift siden hun trasket rundt med en unge.

Anonymkode: 48762...a74

• Liker 13
Skrevet

Vil vel tro at når man har et barn med så er man IKKE interessert i å bli sjekket opp. Nok med å passe på barnet, antar jeg. 

Ellers er det jo helt umulig å svare på det, siden vi ikke vet hvordan du snakker til damene, hvor mye/lite du insisterer osv. Kroppsspråk, mimikk, klær, og alt utgjør jo et førsteinntrykk. Samt kontekst, timing... Det er ikke sikkert det er noe i veien med deg, men kanskje du bør jobbe med måten du spør på, se an situasjoner bedre osv?

• Liker 3
Skrevet

Men, når en småbarnsmor er ute å leker med barnet sitt, så er det litt respektløst å prøve å sjekke henne opp.

• Liker 14
Skrevet

Det var nok for at du var for direkte. En må først ha en grunn til å komme i prat. Deretter kan du forsiktig antyde at du har lyst til å treffe på annen arena, uten at det er tvil om at du har lyst til å bli kjent med henne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Gjest Jonas skrev:

Jeg er svært oppgitt nå. Ingen kvinner eller jenter snakker med meg. Jeg skulle sjekke opp ei ung kvinne i dag. Hun gikk og passet på en liten unge. Hun var sikkert i slutten av tyveårene. Jeg gikk bort til henne og sa at jeg synest at hun såg hyggelig ut og om hun hadde lyst til å bli med på cafe. Hun såg overrasket ut og hun bare ristet på hodet.  Også kom det to mødre med barnevogn bort og sa at jeg måtte la henne få være i fred.  

Det samme har skjedd før og. At jenter og kvinner har unngått meg fordi det ser ut som at jeg er innpåsliten. Jeg er en helt vanlig mann som går i olabukse og i hettegenser. Bør jeg endre holdning? 

Veldig ofte er det jo en far med i bildet når det er snakk om så små barn, og da er de nok ikke så interessert i å bli sjekket opp. 

Anonymkode: fb0be...e11

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

NB! NB! Skjærer ikke alle menn over en kam når jeg skriver dette!

Hei,
Av alle menn jeg kjenner som har klaget til meg over at de aldri får seg dame, at ingen damer er interesserte i dem o.l., er det følgende likhetstrekk:

- De snakker KUN om seg og sitt. Virkelig. Hvor mange damer har ikke følt at de må styre samtalen og virke interessert og stille spørsmål. Det tror jeg er en del. Man stiller spørsmål og får ingen tilbake. Man prøver å si noe om seg, men mannen svarer bare "ja" eller ikke noe i det hele tatt, og følger ikke samtalen opp.
- De virker bitre. Sorry og si det, men alle sammen har klaget til meg om hvor kjipe damer er og legger all skylda på jentene. NULL selvinnsikt. 

Kjenner du deg igjen i noe av dette? Er bare ment vel! 

Anonymkode: ad584...c95

• Liker 7
Skrevet (endret)

Å begynne med blikk-kontakt først, for å se om hun er interessert og holder blikket, eller se hvordan hun reagerer, kan være lurt i stedet for å gå rett på og spørre.

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom i dress og en fin, nyvasket dyr bil. Alle damene vil løpe etter deg :) 

Anonymkode: 81097...09a

• Liker 2
Skrevet

Svar så langt i denne tråden = 100 pølsevev.

Du må finne din reelle utsendescore og ta det derfra. Høyde? Klatre ansiktstrekk? Er du en dominant eller beta person? 

Dette er grunnleggende før alt annet.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Du må finne din reelle utsendescore og ta det derfra. Høyde? Klatre ansiktstrekk? Er du en dominant eller beta person? 

Vet ikke om "klatre ansiktstrekk" er relevant i byen der vi ikke er en ulveflokk med alfa- og betadyr eller apekatter, og iblant så kjenner jeg at det blir for dumt med det PUA-greiene og alle de latterlige "mennesker er bare dyr, spray deg med feromoner og negg alle damene så vil samtlige ha deg" tøvtriksene.

Det er liksom som om dere gjerne skulle tatt et par kurs i basic biologi og psykologi, men så var det så vanskelig så da ble det et nettkurs om peacocking og hvordan få jenter til å spandere drinker på dere ved å være kjipe mot dem i stedet. Og sier noen dere i mot så kommer det personlig anekdotebevis av typen "jeg vet hva jeg snakker om for jeg har nedlagt 400 damer" som om TS bare er to timers negging unna Rune Rudberg-status.

I tillegg er det jo mulig at TS kanskje vil ha EN dame, ikke 400, og da er det helt irrelevant om du kan pule en ny spydrita rusbrusjente på byen hver uke. Bare sier det.

TS; som mange har påpekt her, å sjekke opp damer med baby helt ned i bleiealder/damer som er på barseltreff = dårlige odds. Prøv deg på de søte damene som; - ikke er på jobb, ikke har med barn og mann, ikke er tydelig stresset/på vei et sted osv. Kanskje heller snakke med en dame som allerede ER på kafe alene, eller bruk tinder, sukker eller arenaer der single kvinner går for å treffe single menn. Der har du i det minste større muligheter. Og vær presentabel og snakk om henne, spør spørsmål og vær BLID. Humor og oppegående observasjoner trumfer klysete sviskete kjekkaser hver gang!

Anonymkode: d0ff9...10d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Men, når en småbarnsmor er ute å leker med barnet sitt, så er det litt respektløst å prøve å sjekke henne opp.

Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har sjekket opp alenemødre med barna tilstede, trikset er å være rask og effektiv (det er ikke bra for barna å se morens partnere før det blir offisielt, så best å gjøre det mens de ikke følger med). Kort fortalt: Gi henne en kommentar, gi henne nummeret ditt på en lapp, og kom deg unna.

Anonymkode: a96a3...0b0

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NB! NB! Skjærer ikke alle menn over en kam når jeg skriver dette!

Hei,
Av alle menn jeg kjenner som har klaget til meg over at de aldri får seg dame, at ingen damer er interesserte i dem o.l., er det følgende likhetstrekk:

- De snakker KUN om seg og sitt. Virkelig. Hvor mange damer har ikke følt at de må styre samtalen og virke interessert og stille spørsmål. Det tror jeg er en del. Man stiller spørsmål og får ingen tilbake. Man prøver å si noe om seg, men mannen svarer bare "ja" eller ikke noe i det hele tatt, og følger ikke samtalen opp.
- De virker bitre. Sorry og si det, men alle sammen har klaget til meg om hvor kjipe damer er og legger all skylda på jentene. NULL selvinnsikt. 

Kjenner du deg igjen i noe av dette? Er bare ment vel! 

Anonymkode: ad584...c95

Kan si meg enig i noe av det du sier. Det jeg har kommet over selv er når kamerater av meg kun vil ha de peneste jentene (når de selv ikke er helt der "oppe"). Mange som ikke tenker over at det faktisk er en ekte person på den andre siden, som har sine egne ønsker og interesser.

Anonymkode: a96a3...0b0

• Liker 5
Skrevet

Tror du vil få bedre respons om du går litt saktere frem. Småprate litt og skape kontakt før du kan si "dett var hyggelig, jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg, vil du ta en kaffe en dag?" Hvis du sjekker opp en dame du ikke har snakket med virker det litt overfladisk, eller som om du sjekker opp alle du ser. Dersom du spørs om å møtes etter å ha snakket litt virker du mer oppriktig interessert i å bli kjent med henne. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Ditt svar så langt i tråden = 100 pølsevev. (Ikke at jeg vet hva en pølsevev er eller om 100 pølsevever er mye eller lite i sammenhengen, men. )

Det du sier ser jeg på som bare tull i hvert fall.

Det TS bør tenke på er hvor han sjekker opp kvinner. 

Anonymkode: 1276d...48a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ytterst få har suksess med sjekking på dagtid, ute på gaten. Du må jo måle din suksessrate under omstendigheter der sjekking faller naturlig - og selvsagt med kvinner som er alene, eller med venninner, ikke med barn.

Anonymkode: 7f62a...f3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ditt svar så langt i tråden = 100 pølsevev. (Ikke at jeg vet hva en pølsevev er eller om 100 pølsevever er mye eller lite i sammenhengen, men. )

Det du sier ser jeg på som bare tull i hvert fall.

Det TS bør tenke på er hvor han sjekker opp kvinner. 

Anonymkode: 1276d...48a

Nemlig.

Anonymkode: b3718...6bc

AnonymBruker
Skrevet

Og alle menn hater meg så jeg vet hvordan du har det ts. Har bare innfunnet meg med at jeg må leve alene siden ingen menn hadde tissa på meg en gang. Så mye hater de meg. Men i ditt tilfelle er du kanskje litt vel direkte? Hvorfor ikke se an kroppsspråk etc først? Og damer som er ute med barna sine er nok ikke noe sjakktrekk.

Anonymkode: 071ac...f5a

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alle menn hater meg så jeg vet hvordan du har det ts. Har bare innfunnet meg med at jeg må leve alene siden ingen menn hadde tissa på meg en gang. Så mye hater de meg. Men i ditt tilfelle er du kanskje litt vel direkte? Hvorfor ikke se an kroppsspråk etc først? Og damer som er ute med barna sine er nok ikke noe sjakktrekk.

Anonymkode: 071ac...f5a

I ditt tilfelle tror jeg faktisk det er du som hater deg selv. Vær mot deg selv som du vil andre skal være mot deg. Om du har et lavt selvbilde og drar deg selv ned, så er det ikke lett for noen å slippe til. Her må du ta tak i deg selv og finne ut av hvem du er og hva godt du har å tilby.

Anonymkode: 1fead...cc1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...