AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Dere jenter med den såkalte "barbie" kroppen og et fint utseende. Hvordan er livet deres? En nysgjerrig pers Anonymkode: d53b1...b88
lovedrug Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Hvordan vet man selv at man er pen da? Mange klarer ikke å se det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Jeg er vel det de fleste vil kalle vakker. Jeg synes livet mitt er ganske fint. Tror det blir litt som med de som er vokst opp med mye penger. Det tar litt tid før de skjønner at de ikke er som alle andre. Og selv da kan det være en utfordring å sette pris på at man er priviligert, for man kjenner jo ikke til noe annet. Jeg setter pris på de mulighetene utseende har gitt meg, men det er bare en døråpner, sleve jobben må fortsatt gjøres,. Vakker eller ikke. Anonymkode: 1722d...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Slitsomt,du må gjøre deg mindre ennd et du er. Anonymkode: e1e5c...bd5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Jeg går ikke rundt og tenker mye på det. Man velger også sine sammenlikninger. Har man mye penger, som nevnt over, går man ikke permanent rundt og tenker at man er heldig, men sammenlikner seg med de i ens egen kategori. Slik er det også utseendemessig. Jeg har også en del andre pene jenter i omgangskretsen og det er naturlig at menn man dater også har hatt pene kjærester tidligere. Det er fordeler ved et vakkert ytre, helt klart. Det er også nedsider - sjalusi fra andre kvinner bl.a. Ingen liker å dra på byen med noen som får merkbart mer oppmerksomhet dersom de selv er på jakt etter en fyr. Jeg har hatt venninner si rett ut at de ikke liker den direkte sammenlikningen ved å stå ved siden av meg. På en side setter jeg pris på slik ærlighet - det er langt verre med de som på diskre vis vil ødelegge for deg. Anonymkode: 4058a...be8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 En konge sammenligner ikke seg selv med bønder, men med andre konger. Anonymkode: 6db07...ecf 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Den 3.4.2016 at 17.24, lovedrug skrev: Hvordan vet man selv at man er pen da? Mange klarer ikke å se det selv. De fleste har vel ganske grei peiling på dette? Selv om smak varierer er jo media ganske ivrige på å informere hvordan man helst skal se ut, og man ser jo om man har symmetriske trekk eller ei, timeglassfigur eller ei, tykt og fyldig hår eller ei. Og så videre. I tillegg får man selvsagt en del oppmerksomhet på utseendet fra det motsatte kjønn. Anonymkode: 4058a...be8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Den 3.4.2016 at 17.24, lovedrug skrev: Hvordan vet man selv at man er pen da? Mange klarer ikke å se det selv. Se deg i speilet. Hvis du er i tvil om er vakker eller ikke, så er du vakker. Hvis du ser deg i speilet og er bombesikker på at du ikke er vakker, ja da kan du vurdere å trekke inn andre tegn, som oppmerksomhet fra menn, symmetri og kroppsfasong, hår og diverse. Og deretter ta en konklusjon. Anonymkode: 1722d...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Se deg i speilet. Hvis du er i tvil om er vakker eller ikke, så er du vakker. Hvis du ser deg i speilet og er bombesikker på at du ikke er vakker, ja da kan du vurdere å trekke inn andre tegn, som oppmerksomhet fra menn, symmetri og kroppsfasong, hår og diverse. Og deretter ta en konklusjon. Anonymkode: 1722d...4d8 Ok, da må jeg være veldig stygg i så fall. Kroppen,håret osv er ok, men ansiktet er ikke spesielt pent og jeg har alltid fått lite oppmerksomhet fra menn. Da jeg var yngre var jeg alltid den stygge venninna siden de alltid fikk masse oppmerksomhet og jeg ingenting. Jaja, ikke alle kan være pene. Skal vel være glad for om noen vil ha meg hvis jeg blir singel nå. Jeg er jo både stygg og "gammel" nå så. Anonymkode: ec293...179
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 Dere som ikke havner i riktig kategori kan lage en egen tråd. Anonymkode: d2085...f8f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Det er positivt med oppmerksomhet fra menn, men negativt med sjalusi og misunnelse fra andre jenter. Ingen vil helst ha meg med ut om de er single for da vet de at menn henger etter meg. Jeg får fordeler spesielt fra menn, men må jobbe hardere for å bli godtatt av kvinner. Har heldigvis gode venninner osm godtar meg og mitt ytre pga de vet jeg har så fin innside Anonymkode: c8f12...e2a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er positivt med oppmerksomhet fra menn, men negativt med sjalusi og misunnelse fra andre jenter. Ingen vil helst ha meg med ut om de er single for da vet de at menn henger etter meg. Jeg får fordeler spesielt fra menn, men må jobbe hardere for å bli godtatt av kvinner. Har heldigvis gode venninner osm godtar meg og mitt ytre pga de vet jeg har så fin innside Anonymkode: c8f12...e2a Kunne du gitt noen eksempler på hvilke fordeler du får fra menn? Spiller ikke noe rolle om de er små eller store. Anonymkode: 1722d...4d8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kunne du gitt noen eksempler på hvilke fordeler du får fra menn? Anonymkode: 1722d...4d8 Jeg tror forskjellen er at de legger godviljen til. Nå er jeg alltid vennlig og høflig mot folk uansett - det er ikke som om jeg bruker utseendet som noen unnskyldning til å være et dårlig menneske. Men man merker at menn i utgangspunktet har en mer positiv innstilling hvis de liker å se på deg. De synes du er søt, elegant og de vil gjerne ha kontakt med deg og sådan "vil" de like deg også. Jeg tror det har en formildende effekt på det meste ved deg. Er du vakker og litt klønete blir du sjarmerende, er du mindre pen, tykk og klønete er du bare klønete (og kanskje irriterende). For eksempel. Anonymkode: 4058a...be8 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 Vet ikke hva som skal til for å ha en barbiekropp og jeg vet ikke helt om jeg ønsker å ha samme kropp som Barbie heller, men jeg er i alle fall normalt slank med en fin kropp i følge andre og et pent utseende. Jeg har et ganske normalt liv, men jeg hadde nok sikkert ikke hatt den mannen jeg har dersom jeg ikke hadde et utseende man tiltrekkes av. Man må jo tiltrekkes av hverandre fysisk for å bli interessert til å begynne med, men han er selvsagt ikke sammen med meg på grunn av mitt utseende, men fordi vi er veldig like i personlighet, jeg ler av alle raritetene hans og han ler av mine rariteter (jeg er glad ingen ser oss. Da hadde de nok lagt oss inn på psyk ), vi har mye av de samme interessene og vi er begge veldig opptatt av å pleie forholdet vårt. Jeg vil nok si at jeg er den som er heldig som er sammen med han og jeg er veldig redd for å miste han fordi han er deler 1.plassen som den viktigste personen i mitt liv med min mor. Jeg hadde mistet en utrolig stor del av meg dersom jeg hadde mistet enten min mor eller min mann. Han sier han selv føler at han er den heldige som er sammen med meg, men han er så mye mer stødig og sikker enn meg og vet at jeg aldri hadde klart å forlate han. Jeg har selvsagt mine perioder (som i dag) der jeg kan være irritert på han (uten å vise det), men det går over. Nå har han vært borte siden kl 12 og jeg savner han veldig mye og gleder meg til at han kommer oppi senga her om en times tid og legger seg ved siden av meg. Han er den som holder meg nede på bakken, holder meg oppe i all motstand og gjør at jeg fortsatt kan le og være glad selv om ting butter i mot. Jeg har vært døden nær i ulykke, jeg er nå syk (men med mulighet for å bli friskere heldigvis, selv om jeg er kronisk syk) og jeg trenger ikke mitt utseende eller penger eller noe som helst slikt. Det viktige for meg er å være så frisk at jeg kan gå på jobb hver dag og leve et langt liv sammen med de jeg elsker. Jeg håper og tror jeg får det, men da må denne sykdommen komme seg bort. Anonymkode: 1646d...1bf
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 Den 3. april 2016 at 19.24, AnonymBruker skrev: En konge sammenligner ikke seg selv med bønder, men med andre konger. Anonymkode: 6db07...ecf tusen takk for lolsen. haha:D jeg ler høyt. også 2 likes også dobbeltlols. Anonymkode: 8744c...f4c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 En annen ting jeg kan legge til på den negative siden, er vel at det "kreves" at man er ekstra ydmyk om man har utseendet med seg. Det er nesten litt som om folk antar at alle som er fysisk attraktive er proppfulle av selvtillit på grensen til arroganse, så man må motgå dette ved å være ekstra jovial, og kanskje "unnskyld-at-jeg-er-til". Man ser selv i tråder på KG at det er umulig å nevne at man er pen på noen måte uten det kommer beskyldninger andre veien. Det er litt som at man helst ikke skal vite det om man er pen, selv om jeg ikke ser helt hvordan det er mulig. Dersom du sier du er pen er det sikkert at du overdriver eller er innbilsk, dersom du har 'bevis' for at du er pen så er du jo bare ute etter å fremheve deg selv. Alt rundt kvinners utseende er som et minefelt, og man skal helst ikke stikke seg ut den ene veien eller den andre. Anonymkode: 4058a...be8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå