Gå til innhold

Jeg er så forelsket i deg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så forelsket i deg, men du vil ikke ha meg. Jeg regner med jeg ikke er høyt nok oppe på skalaen for deg - eller så har du bare bestemt deg for at det ikke er meg du vil ha. Du vil ikke prøve engang. Jeg kan ikke tvinge frem følelser i deg. 

Jeg falt for deg første gang vi møttes. Hele deg, vesenet ditt, personligheten din (vel, den du viste meg da), smilet ditt, latteren din, at du er litt rolig og 'tenkende', du er så nydelig, jeg følte meg helt på toppen i lykkerus etter vårt første møte.

Glemmer aldri første kvelden vi kysset, herregud, det var som å komme til himmelen. Kjemiskalaen ble sprengt.

Så søkte du etter noe annet, etter noen andre, etter en finere og bedre. Hjertet mitt ble helt knust. 

Du har hatt sex med andre. Jeg lurer på hvordan de var og er. Jeg blir kvalm av å tenke på det.

Det har gått ett år; jeg fortsetter å ha sex med deg, jeg klarer ikke holde meg unna, det føles så bra der og da, men når jeg går gråter jeg. Jeg har ligget i senga i hele dag og følt meg helt tom. Du suger alt av livslyst ut av meg. Jeg klarer ikke ta ansvar for meg selv, jeg tror jeg er en selvskader som fortsetter å møte deg for å oppleve noen timers lykke før jeg raser ned i kjelleren.

Husker du jeg sa at hun som får deg er heldig? Jeg mener det fortsatt. Skulle bare ønske det var meg. Jeg er en bra jente, men du slipper meg ikke inn. 

Jeg tror ikke du bruker meg, jeg tror ikke du hadde planlagt at det skulle bli sånn. Jeg tror bare vi begge er like dumme og skada. Ingen er noe bedre enn den andre. Du er avhengig av bekreftelse og sex fra damer, jeg er avhengig av deg. 

Håper jeg kommer meg ut av hekten en dag. Håper jeg møter en som får meg til å føle som jeg føler for deg og som vil ha hele meg. En jeg kan være meg selv med og som kan være seg selv med meg. 

Jeg tror desverre alikevel at du alltid vil ha en plass på et svakt punkt hos meg. Alltid. Jeg er så forelsket i deg. 

💔

 

Anonymkode: 2f87e...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så forelsket i deg, men du vil ikke ha meg. Jeg regner med jeg ikke er høyt nok oppe på skalaen for deg - eller så har du bare bestemt deg for at det ikke er meg du vil ha. Du vil ikke prøve engang. Jeg kan ikke tvinge frem følelser i deg. 

Jeg falt for deg første gang vi møttes. Hele deg, vesenet ditt, personligheten din (vel, den du viste meg da), smilet ditt, latteren din, at du er litt rolig og 'tenkende', du er så nydelig, jeg følte meg helt på toppen i lykkerus etter vårt første møte.

Glemmer aldri første kvelden vi kysset, herregud, det var som å komme til himmelen. Kjemiskalaen ble sprengt.

Så søkte du etter noe annet, etter noen andre, etter en finere og bedre. Hjertet mitt ble helt knust. 

Du har hatt sex med andre. Jeg lurer på hvordan de var og er. Jeg blir kvalm av å tenke på det.

Det har gått ett år; jeg fortsetter å ha sex med deg, jeg klarer ikke holde meg unna, det føles så bra der og da, men når jeg går gråter jeg. Jeg har ligget i senga i hele dag og følt meg helt tom. Du suger alt av livslyst ut av meg. Jeg klarer ikke ta ansvar for meg selv, jeg tror jeg er en selvskader som fortsetter å møte deg for å oppleve noen timers lykke før jeg raser ned i kjelleren.

Husker du jeg sa at hun som får deg er heldig? Jeg mener det fortsatt. Skulle bare ønske det var meg. Jeg er en bra jente, men du slipper meg ikke inn. 

Jeg tror ikke du bruker meg, jeg tror ikke du hadde planlagt at det skulle bli sånn. Jeg tror bare vi begge er like dumme og skada. Ingen er noe bedre enn den andre. Du er avhengig av bekreftelse og sex fra damer, jeg er avhengig av deg. 

Håper jeg kommer meg ut av hekten en dag. Håper jeg møter en som får meg til å føle som jeg føler for deg og som vil ha hele meg. En jeg kan være meg selv med og som kan være seg selv med meg. 

Jeg tror desverre alikevel at du alltid vil ha en plass på et svakt punkt hos meg. Alltid. Jeg er så forelsket i deg. 

💔

 

Anonymkode: 2f87e...c6f

Mest sannsynlig hadde forelskelsen din gått over dersom han hadde vært forelsket i deg.

Du er forelsket i en du aldri kan få og vet det selv. En mann som jager tilfeldige kvinner for tilfeldig sex fordi han er avhengig av bekreftelser vil du dele livet med?

Hva skjedde? - Pulte du han selv  om du lovte deg selv at du aldri skulle gjøre det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å ha sex med han ts! Du legger jo selv opp til at han aldri trenger å ta et valg med deg fordi du er der uansett, du har til og med sex med han selv om han har sex med andre!?! Du bekrefter jo selv at du ikke er "god nok" for han, når du sier at "jenta som får han er heldig", samtidig som du fortsetter å ha sex med han...Du er like mye skyld i denne uabalansen ts, ser du ikke det? Slutt å ta offerrollen! Du gir han ikke sjanse til å se deg når du holder på sånn, til å se verdien i deg, for du handler som om du ikke er verdifull, DET er problemet her! Hvorfor gjør du det? Hvorfor mener du at han skal respektere deg når du ikke gjør det selv?

P.S : Det var ellers fint skrevet, men få deg ryggrad!

Anonymkode: 08f2d...1a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å ha sex med han ts! Du legger jo selv opp til at han aldri trenger å ta et valg med deg fordi du er der uansett, du har til og med sex med han selv om han har sex med andre!?! Du bekrefter jo selv at du ikke er "god nok" for han, når du sier at "jenta som får han er heldig", samtidig som du fortsetter å ha sex med han...Du er like mye skyld i denne uabalansen ts, ser du ikke det? Slutt å ta offerrollen! Du gir han ikke sjanse til å se deg når du holder på sånn, til å se verdien i deg, for du handler som om du ikke er verdifull, DET er problemet her! Hvorfor gjør du det? Hvorfor mener du at han skal respektere deg når du ikke gjør det selv?

P.S : Det var ellers fint skrevet, men få deg ryggrad!

Anonymkode: 08f2d...1a0

Jeg skrev det mest for å få ut alt jeg tenker på... Jeg trodde det kom frem at jeg er klar over at jeg ikke oppfører meg verdifullt eller som at jeg har selvrespekt. Prøver ikke ta noen offerrolle. Jeg har heller ikke sagt at det er hans skyld at vi er i ubalanse. Jeg jobber med meg selv og tenker alt du har skrevet om meg selv daglig. 

Hilsen hun som skrev innlegget

Anonymkode: 2f87e...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si noe slikt høyt til den du er forelsket i. Mange sier det er sjarmerende, men du får garantert en avvisning i retur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lee Jones skrev:

Aldri si noe slikt høyt til den du er forelsket i. Mange sier det er sjarmerende, men du får garantert en avvisning i retur.

Jeg sier hva jeg vil. Han vet hva jeg føler. Han har sagt mye til meg også. 

Hilsen jenta som skrev tråden

Anonymkode: 2f87e...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å ha sex med en fyr som ikke gjengjelder dine følelser, PLUSS at han ligger med andre damer?

Det fatter jeg ikke at du klarer...

Anonymkode: 08f2d...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å ha sex med en fyr som ikke gjengjelder dine følelser, PLUSS at han ligger med andre damer?

Det fatter jeg ikke at du klarer...

Anonymkode: 08f2d...1a0

Ikke jeg heller. Man gjør mye rart når man er forelska.

Hilsen jenta som skrev innlegget

Anonymkode: 2f87e...c6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å få ut de tankene som surrer rundt i hodet sitt hver eneste dag.
Så man ikke føler seg helt gæren. Liker virkelig ikke innholdet i det du skriver
for det er så vondt. Du er ikke bare forelsket i en fyr som du vet er med andre
damer men du sitter med selvforaktelse.. 

Jeg håper også at du klarer å komme deg ut av det - har du noen du kan snakke
med? for å høre de samme tingene som du tenker på hver dag fra en person du er
glad i kan gjøre underverker..  <3 

PS. Du trenger ikke å skrive fra personen som skrev innlegget under svarene du legger
Inn - vi kan se det er deg på anonymkoden under hvert innlegg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...