Gå til innhold

Anger du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Anger du på at du fikk barn?

Anonymkode: f39f0...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Elsker barnet mitt over alt på jord. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri angret på at jeg fikk sønnen min :) Han er den beste tenåringen på jord ;) 

Anonymkode: 1ff63...11f

Skrevet

Har aldri angret. Det er verdt hver eneste bekymring, våkennatt, bæsjebleie og trassanfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mange som angrer på å å ha fått barn selv om de aldri ville vært barnet foruten.

Anonymkode: 9924c...4f5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Så da mannen og jeg gikk fra hverandre fikk jeg overtalt han til å la meg ha kun minimumssamvær. Heldigvis har hun en flott far og en stemor som leker mor i det daglige.

Anonymkode: ee3ba...32b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Så da mannen og jeg gikk fra hverandre fikk jeg overtalt han til å la meg ha kun minimumssamvær. Heldigvis har hun en flott far og en stemor som leker mor i det daglige.

er du ikke glad i barnet ditt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer ikke i det hele tatt! Etter å ha fått barn tenker jeg at livet hadde vært meningsløst uten. (uten at jeg kun lever og ånder for barna mine da)

Anonymkode: 9ce09...7f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har angret på det en del ganger ja. Det er ikke lett å være far til barn med spesielle behov 

Anonymkode: 4b87c...f1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

er du ikke glad i barnet ditt?

Ojda, det er jeg. Men jeg skulle allikevel ønske jeg hadde valgt abort.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ojda, det er jeg. Men jeg skulle allikevel ønske jeg hadde valgt abort.

Trist for deg at du føler det sånn.

Anonymkode: db952...828

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Trist for deg at du føler det sånn.

Anonymkode: db952...828

Nei, vil ikke si det. Ungen har en engasjert far og stemor, jeg er vel mer som en litt distansert tante. Regner med at ungen velger bort samvær når hen er gammel nok til å bestemme selv.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har angret på det en del ganger ja. Det er ikke lett å være far til barn med spesielle behov 

Anonymkode: 4b87c...f1b

Får du hjelp? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei har aldri angret et sekund. 

Anonymkode: 573b0...94e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hvis jeg kunne spolet tiden tilbake er jeg ikke sikker på om jeg hadde gjort det på nytt.

Anonymkode: c9d8d...b77

Skrevet

Elsker mine barna selvfølgelig og har aldri angret.  Men skal ikke si det er så lett jeg trodde det skulle være og egentlig ønsker at jeg hadde de mye tidligere når jeg var yngre :)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri angret. Er alene med omsorgen og det er til tider tøft, men gleden over å få være mammaen hans overveier alt! Elsker han høyere enn alt annet og er så utrolig glad for at jeg får være mamma til nettopp han. Flottere gutt skal man lete lenge etter. (Er såklart helt objektivt sett) :)

Anonymkode: a1734...9eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer ikke på barna mine, selvfølgelig ikke. Men mitt livs største dumhet var at jeg giftet med mannen som ble deres far. Dette var før krisesentrene fantes, så jeg hadde ingen steder å søke tilflukt.

Anonymkode: 932db...1fa

Skrevet

Jeg har aldri angret et eneste minutt. Faktisk var det mye lettere enn jeg trodde og jeg ville ikke gjort noe annerledes :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...