Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 (endret) Tusen takk for svar Endret 3. april 2016 av Ukjenten
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, Ukjenten skrev: Er kun 16 år, om det betyr noe Ta kontakt med sykehuset, så får de ta seg av å vurdere om du må komme snarest eller om du kan vente med å komme. Du kan ringe legevakten i natt Anonymkode: 706a3...8c4 3
Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med sykehuset, så får de ta seg av å vurdere om du må komme snarest eller om du kan vente med å komme. Du kan ringe legevakten i natt Anonymkode: 706a3...8c4 Tror jeg drøyer til i morgen tidlig, kanskje? Har akkurat tatt stesolid, så går jo relativt greit. Har fortsatt veldig vondt, men tenkte bare å høre her likevel
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, Ukjenten skrev: Tror jeg drøyer til i morgen tidlig, kanskje? Har akkurat tatt stesolid, så går jo relativt greit. Har fortsatt veldig vondt, men tenkte bare å høre her likevel Jeg ville snakket med legevakten eller den avdelingen du ble undersøkt på, allerede i natt. Anonymkode: 706a3...8c4 2
Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville snakket med legevakten eller den avdelingen du ble undersøkt på, allerede i natt. Anonymkode: 706a3...8c4 Så du tror det er dumt å vente noen timer til? Tenkte bare å se an litt ettersom jeg akkurat tok smertestillende, men.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 12 minutter siden, Ukjenten skrev: Hei! På onsdag ble jeg lagt inn på sykehuset da jeg har to små prolapser i ryggen. Jeg mistet følelse/ble nummen i deler av låret og leggen, og mistet litt kontroll over blæren så jeg begynte å lekke litt. De vurderte bildene mine som ble tatt i starten av mars (selvom tilstanden har blitt verre den siste uka for min del, mtp smerter og følelse i beinet), og sendte meg hjem og sa at jeg skal ta nye bilder innen 1-2 uker. De satt meg på stesolid, men får ikke ta de mer enn noen dager (noe jeg forstår), og sa jeg skulle komme tilbake om jeg mista følelsen rundt hele låret (ridebuksa..?). Nå i kveld har det prikket i hele beinet, og beinet mitt klappa sammen to ganger. Jeg har også fått litt feber, og mista følelsen lenger nedover (helt ned til tærne), og har mindre blodsirkulasjon ettersom tærne mine er iskalde. Bør jeg dra tilbake pga dette, eller vente noen dager og se om det går over igjen? Svarer du ikke på ditt eget spørsmål her? Hvis det er blitt verre så skulle du jo komme tilbake, eller misforstår jeg? Anonymkode: 2350d...d26 3
Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svarer du ikke på ditt eget spørsmål her? Hvis det er blitt verre så skulle du jo komme tilbake, eller misforstår jeg? Anonymkode: 2350d...d26 Mista følelsen rundt hele låret, jeg har mista følelsen lenger nedover bare.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Ukjenten skrev: Mista følelsen rundt hele låret, jeg har mista følelsen lenger nedover bare. Bare? Det høres ut som en forverring! Og du burde ta kontakt med sykehuset Anonymkode: 706a3...8c4 1
Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare? Det høres ut som en forverring! Og du burde ta kontakt med sykehuset Anonymkode: 706a3...8c4 "bare". Den er grei, tusen takk for svar!
Smookiekins Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare? Det høres ut som en forverring! Og du burde ta kontakt med sykehuset Anonymkode: 706a3...8c4 Støtter dette! Det er ingenting vi kan hjelpe deg med her. Ring og snakk med dem nå så får du svar på om du trenger å komme inn. 1
Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #12 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Smookiekins skrev: Støtter dette! Det er ingenting vi kan hjelpe deg med her. Ring og snakk med dem nå så får du svar på om du trenger å komme inn. Tenkte bare å høre om råd, ikke noe dere kan hjelpe meg med. Tusen takk
Smookiekins Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Ukjenten skrev: Tenkte bare å høre om råd, ikke noe dere kan hjelpe meg med. Tusen takk Dårlig formulert av meg! Rådet er å ringe 1
Gjest Ukjenten Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Smookiekins skrev: Dårlig formulert av meg! Rådet er å ringe Da gjør jeg det. Igjen, tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #15 Skrevet 3. april 2016 Hvordan gikk det? Anonymkode: 3efed...2fb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå