Gå til innhold

Kvalm ca 2 uker hver måned!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Lurte på om nåen kjenne seg igjen?

Vært plaga me ekstrem kvalme i 8-10 mnd nå, ikke konstant, men virker som om det varer i nesten 2 uker om slengen. Ved forje mens oppdaget eg at kvalmen forsvant, og had eggløsning forje helg- og har nu vært ekstremt kvalm i 4 daga og e enda.. Brekker meg mye! Prøvd to ulike kvalmestillende fra legen, ingefærtabletter, ingefærte og sea band uten noe hell..... Og ikke gravid!

Nåen andre som har opplevd lignende? Kan dette ha noe me menssyklusen og gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Dwight
Skrevet

Det er jo mye hormoner og muskler som jobber under menstruasjonsyklus, så at noen får vondt i magen, løsere avføring og blir kvalm er ikke unormalt. Men 2 uker hørtes utrolig slitsomt ut. Du skulle ikke bestilt en tur til gyno da? 

En ting til, det er veldig lett å tenke seg kvalm. Du er sikker på at du ikke overreagerer og gjør det verre enn hva det er? 

Skrevet

Har nylig vært mye i kontakt med gyn, da eg hadde exu for 7 uker siden- og de nevnte ikke at de så noe da væfall.. Var for ca 6 mnd hos legen også å tok masse prøver for å se om det va elektrolytt forstyrrelse, men var ikke det. 

Eg går egentlig ikke å tenke noe særlig på kvalmen, eller "vente" på den. Det e først når dem blir så sterk at det går utover spising og vanlige gjøremål at eg tenke på det, så trur ikke eg tenke meg kvalm heller :/ 

Blir snart gal av å være så kvalm! Og ingenting som demper den... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...