Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! I natt var jeg på en av mine første fester, jeg drakk ca. 3 dl av en sprit som hadde 38% alkoholinnhold på ca 3 timer. Men jeg ble ikke påvirket (eller ble litt mer pratsom, that's it). Jeg hadde også spist ganske lite, så jeg lurer på hvorfor i alle dager jeg ikke kjente noe. Tenkte at alt skulle gå i surr, men nei det gjorde det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, DenLille skrev:

Hei! I natt var jeg på en av mine første fester, jeg drakk ca. 3 dl av en sprit som hadde 38% alkoholinnhold på ca 3 timer. Men jeg ble ikke påvirket (eller ble litt mer pratsom, that's it). Jeg hadde også spist ganske lite, så jeg lurer på hvorfor i alle dager jeg ikke kjente noe. Tenkte at alt skulle gå i surr, men nei det gjorde det ikke.

Hadde du kjøpt spriten selv eller fikk du den av noen? Om du fikk den, så kan det være at noen har tullet med deg og gitt deg vann e.l. med bittelitt sprit i. Har hørt om en del som har opplevd det.

Gjest Dwight
Skrevet

Det er jo ikke "såå" mye du drakk da. Hadde du gjørt det på en time så hadde du nok kjent mer. Mye av rusen har også med stemningen på festen. 

Men det betyr ikke at du tåler samme mengde neste gang. Hold deg heller til øl så slipper du å bli dårlig :)

Skrevet
5 minutter siden, super-s skrev:

Hadde du kjøpt spriten selv eller fikk du den av noen? Om du fikk den, så kan det være at noen har tullet med deg og gitt deg vann e.l. med bittelitt sprit i. Har hørt om en del som har opplevd det.

Ja, jeg fikk fra en annen person (ja, jeg er myndig). Men da jeg åpnet flasken laget det sånn lyd som det blir når man åpner en splitter ny flaske. Syns det bare var litt rart at jeg så vidt merket noe når dette var mitt første møte med vodka.

Skrevet
1 minutt siden, DenLille skrev:

Ja, jeg fikk fra en annen person (ja, jeg er myndig). Men da jeg åpnet flasken laget det sånn lyd som det blir når man åpner en splitter ny flaske. Syns det bare var litt rart at jeg så vidt merket noe når dette var mitt første møte med vodka.

Da var det nok sikkert sprit ja. Tenkte du kanskje var litt yngre. Men da tror jeg den som kommenterte under meg kan ha rett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir godfull på sprit. Supert humør og full kontroll. Øl, cider og vin er fullstendig katastrofe. Folk er forskjellige, og min erfaring er at dagsformen betyr mye for hvordan kroppen tåler alkohol. Ikke ta dette som et tegn på at du tåler mye. Bli kjent med deg selv først :) 

Anonymkode: 0aeac...831

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...