Gå til innhold

Hva vil han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt kontakt med en mann i 2-3 måneder. Vi har truffet hverandre på fest noen ganger, skrevet en del med hverandre, og jeg har blitt med han hjem et par ganger. Jeg har fått inntrykk av at han var ute etter mer enn bare sex, men nå begynner jeg å lure på hva han egentlig vil. Han ville ikke gå på date med meg edru og skyldte bl.a. på at han ikke var klar for det. Han har tatt kontakt som vanlig etterpå. Vi har ikke hatt sex, men gjort andre ting. Er han bare ute etter en ting, eller trenger han mer tid? Tar han kontakt med meg bare for å "holde det varmt" sånn i tilfelle? Alle komplimentene og interessen for meg kun for en ting?

Anonymkode: 8b7e2...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han ikke er "klar for date" etter kontakt i 2-3 mnd, så ville jeg sett meg om etter en annen mann.

Anonymkode: 8c3e5...458

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han bare ute etter en ting,

Ja.

Anonymkode: efee8...8cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om han ikke er "klar for date" etter kontakt i 2-3 mnd, så ville jeg sett meg om etter en annen mann.

Anonymkode: 8c3e5...458

Er forsåvidt enig. Etter så mye kontakt var det vel ikke noe sjokk at jeg ville noe mer nå. Synes det er merkelig oppførsel å vise så mye interesse og ikke ville noe mer. Men må vel bare innse at det bare er sånn.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: efee8...8cf

Ok.

ts

Anonymkode: 8b7e2...372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som han vil noe seriøst, hvertfall. Dead give away og ikke "være klar" for date etter så lang tid. Du kan jo bare spørre han rett ut. 

Anonymkode: 3930a...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som han vil noe seriøst, hvertfall. Dead give away og ikke "være klar" for date etter så lang tid. Du kan jo bare spørre han rett ut. 

Anonymkode: 3930a...b22

Nei, det gjør ikke det.

Jeg har ikke lyst å unngå å svare han heller, selv om jeg sikkert burde det. Lurer på hva han vil oppnå med å holde kontakten, men det er vel bare for en ting dessverre. Hadde egentlig forventet null kontakt i og med at jeg vil noe mer og han vil det ikke.

ts

Anonymkode: 8b7e2...372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sly skrev:

Han virker ikke så veldig interessert, nei.

Nei...

ts

Anonymkode: 8b7e2...372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han ikke er "klar for date" etter kontakt i 2-3 mnd, så ville jeg sett meg om etter en annen mann.

Anonymkode: 8c3e5...458

sånn er alle jenter jeg treffer på nettet traff en i desember og "er for tidlig" fortsatt. Når blir det tidsnok da til neste år?

er jammen ikke bare menn som holder på sånn.

Anonymkode: 87041...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

sånn er alle jenter jeg treffer på nettet traff en i desember og "er for tidlig" fortsatt. Når blir det tidsnok da til neste år?

er jammen ikke bare menn som holder på sånn.

Anonymkode: 87041...f4d

Du har rett i det.

Det er synd at mange av begge kjønn ikke bare kan si ting rett ut dersom det ikke er interesse for noe videre.

Det er også mulig at flere av disse som er utydelige på hva de vil, ønsker å ha noen på gress mens de leter og dater videre

Anonymkode: 8c3e5...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sånn er alle jenter jeg treffer på nettet traff en i desember og "er for tidlig" fortsatt. Når blir det tidsnok da til neste år?

er jammen ikke bare menn som holder på sånn.

Anonymkode: 87041...f4d

Har dere mye kontakt? Viser hun interesse ellers?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i det.

Det er synd at mange av begge kjønn ikke bare kan si ting rett ut dersom det ikke er interesse for noe videre.

Det er også mulig at flere av disse som er utydelige på hva de vil, ønsker å ha noen på gress mens de leter og dater videre

Anonymkode: 8c3e5...458

Han her viser jo interesse, svarer alltid, tar mer kontakt enn meg osv. Vi har ikke hatt sex. Tror dere han viser denne interessen fordi han vil ha sex? Vil han da heller ha et friends with benefits-forhold? Skjønner ingenting... Når ikke alle tegnene jeg har fått tyder på virkelig interesse, er jeg superdårlig på å tolke i hvertfall.

ts

Anonymkode: 8b7e2...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere tanker? Bare å gi opp? Ikke ta kontakt, ignorere kontakt fra han?

ts

Anonymkode: 8b7e2...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, jeg ville bare spurt. Nytter ikke gå rundt å overanalysere slik, og pine seg selv. Syns det er teit å ignorere, da skjønner han jo ingenting. 

Anonymkode: 3930a...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, jeg ville bare spurt. Nytter ikke gå rundt å overanalysere slik, og pine seg selv. Syns det er teit å ignorere, da skjønner han jo ingenting. 

Anonymkode: 3930a...b22

Ja, det er nok det beste. Enig.

ts

Anonymkode: 8b7e2...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...