AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #41 Skrevet 5. april 2016 Den 2. april 2016 at 21.56, ccccathrine skrev: Haha, jeg får nok heller bare sende noen bilder fra siden når jeg har tid, skal ta bilde lengre unna enn det første jeg la ut, så ser man det bedre. Den ER lang. Fetteren min på 10 år kom til meg en gang og bare "oi du har lang nese", så jeg vet at det ikke bare er i hodet mitt. Nesen din er kjempefin! Og du kan ikke basere deg på hva små barn sier, for de sier mye rart. En liten gutt sa til meg en gang at jeg så ut som en mann (jeg er høy og slank), men jeg kan jo ikke la det gå til hodet på meg og operere inn silikon og ta rumpeforstørring av den grunn. Anonymkode: b2a30...174 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #42 Skrevet 5. april 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Men bare husk at andre ting i ansiktet også kan forandre seg når du opererer nesen. Husker ei gjorde det pga en ulykke. Hun ble helt annerledes i fjeset, kjente henne nesten ikke igjen. Avstanden mellom haken og nesen var forandret, som igjen forandret uttrykket hun hadde i ansiktet. Hun ble rett og slett en annen, mistet også særpreget hun hadde. Hun ble veldig deprimert i lang tid etter operasjonen ( var moren som nærmest trasset gjennom operasjonen, hun var vel bare ca 17,18 år , det kunne gått seg til naturlig etter ulykken, men moren mente at hun måtte operere seg ) Tror hun lever ok med det idag, men tenk deg godt om ts. Angående Angelina Jolie: hun har ikke operert nesen. Typiske rykter fordi noen er superstjerner. Hun kler sin nese, men alle kler ikke hennes nese. De fleste har et ansikt som passer sin nese. Anonymkode: 8b3de...a03 Tror ts kan få en fin nese selv om jeg synes den er fin nå! Er ikke garantert at hele hun forandrer seg, men hvis du ser på sraad.blogg.no sin nese etter operasjonen - helt ny jente, nesten ikke til å kjenne igjen og hun ser ut som michael jackson nesten. Det handler om hvor mye du opererer og hvor flinke kirurger. Jeg ville selv aldri dratt til tyrkia for å operere meg selv om det er billigere Anonymkode: 633d9...e6d
Jolene Skrevet 5. april 2016 #43 Skrevet 5. april 2016 Synes nesen din var skikkelig pen jeg TS. Trist at så mange velger å operere seg i disse dager. Snart er det ingen som har et ekte utseende igjen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå