fannyfab Skrevet 2. april 2016 #1 Del Skrevet 2. april 2016 Hei! Jeg har lenge vurdert å operere nesen min. Synes den er for lang. Ellers er den ikke tykk, men ganske tynn/smal. Er vel hovedsaklig pga at den er lang jeg vil operere den. Jeg har hørt en del om akademiklinikken og bunæs, men er usikker på hva jeg skal velge. Noen her som har erfaring med neseplastikk, og kanskje har operert lang nese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 2. april 2016 #2 Del Skrevet 2. april 2016 Kan du ta et bilde? Jeg tipper den er perfekt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 2. april 2016 3 minutter siden, summesumbi skrev: Kan du ta et bilde? Jeg tipper den er perfekt :-) Litt dårlig bilde, men det får duge haha:) Har også et lite hakk som kanskje synes der, men vet ikke om det er noe som også kan opereres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 2. april 2016 #4 Del Skrevet 2. april 2016 Den er hvertfall ikke lang. Tror det kan bli rart om du korter den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 2. april 2016 6 minutter siden, Hoppelopp skrev: Den er hvertfall ikke lang. Tror det kan bli rart om du korter den inn. Jeg tror den ser litt kortere ut på bildet..Den er hvertfall lengre enn det ser ut som der, er nok vinkelen som ødelegger litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 2. april 2016 #6 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg synees nesa di var fin:-) Måtte tilte litt på skjermen for å se, men det var ikke noe gærent i det jeg så😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 2. april 2016 14 minutter siden, summesumbi skrev: Jeg synees nesa di var fin:-) Måtte tilte litt på skjermen for å se, men det var ikke noe gærent i det jeg så😀 Hehe, hyggelig å høre da:-) Men bildet er nok litt for rar i vinkelen, fordi nesa er enda lengre enn det ser ut som der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #8 Del Skrevet 2. april 2016 kan du ta bilde i en annen vinkel? Dersom jeg tar bilde av meg selv fra den vinkelen så fremstår nesen min lengre spesielt siden jeg har kort hake. Anonymkode: 884ae...2ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 2. april 2016 #9 Del Skrevet 2. april 2016 Det der var jo en flott nese! Galskap å fikse på den syns jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 2. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan du ta bilde i en annen vinkel? Dersom jeg tar bilde av meg selv fra den vinkelen så fremstår nesen min lengre spesielt siden jeg har kort hake. Anonymkode: 884ae...2ce Har telefonen på lading akkurat nå, så må finne bilder jeg allerede har på iclouden, men her er hvertfall i en annen vinkel. Hakket jeg nevnte er nok også litt mer synlig der. Skal få tatt andre bilder litt lengre unna ifra siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 2. april 2016 #11 Del Skrevet 2. april 2016 Den ser fortsatt ikke lang ut. Sikker på at det ikke sitter i hodet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 2. april 2016 #12 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) . Endret 30. november 2016 av Hubbabubba2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, Hoppelopp skrev: Den ser fortsatt ikke lang ut. Sikker på at det ikke sitter i hodet ditt? Haha, jeg får nok heller bare sende noen bilder fra siden når jeg har tid, skal ta bilde lengre unna enn det første jeg la ut, så ser man det bedre. Den ER lang. Fetteren min på 10 år kom til meg en gang og bare "oi du har lang nese", så jeg vet at det ikke bare er i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #14 Del Skrevet 2. april 2016 Er en tråd her inne som heter neseplastikk ellernoe. Anbefaler å lese den! Leste gjennom hele den, og satt igjen med inntrykket om at Morten Haug på Teres Nobel var best. Så jeg opererte med der, faktisk en uke før jeg ble 18. I hovedsak fordi jeg hadde høy neserygg, men fikk den også litt smalere. Nå skal det sies at jeg ikke kun gjorde det for et "finere" utseende. Da nesen jeg hadde gav meg psykologiske problemer og ble til det eneste fokuset jeg hadde. Følte meg stygg og fæl uansett og fikk angst og ville ikke vise meg offentlig på grunn av det. Ser jo nå at jeg var ikke stygg egentlig, men ble uten tvil mye penere. Det er helt utrolig hvor mye nesen har å si for utseendet. Så vær helt sikker på at du vil det før du opererer, fordi man ender opp med å se annerledes ut. Er nå 1,5-2 år siden, og er superfornøyd. Fikk en liten/mindre og smalere nese som kler ansiktet mitt veldig bra. Den ser ikke operert ut, slik som en annen blogger som nettopp opererte gjør for eksempel. Hadde ikke særlig stor nese i utgangspunktet, men det var neseryggen som var problemet hos meg. Men det er uansett begrenset hva man kan gjøre, alt kommer an på utgangspunkt. Uff, ble veldig rotete dette, men er bare å spørre om det er noe du lurer på! Anonymkode: d96ec...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #15 Del Skrevet 2. april 2016 Her er tråden. Bunæs er bare å droppe fra listen forresten, det ser du nok når du starter å lese tråden, eller søker han opp på forumet her. Endel skrekkhistorier. Anonymkode: d96ec...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en tråd her inne som heter neseplastikk ellernoe. Anbefaler å lese den! Leste gjennom hele den, og satt igjen med inntrykket om at Morten Haug på Teres Nobel var best. Så jeg opererte med der, faktisk en uke før jeg ble 18. I hovedsak fordi jeg hadde høy neserygg, men fikk den også litt smalere. Nå skal det sies at jeg ikke kun gjorde det for et "finere" utseende. Da nesen jeg hadde gav meg psykologiske problemer og ble til det eneste fokuset jeg hadde. Følte meg stygg og fæl uansett og fikk angst og ville ikke vise meg offentlig på grunn av det. Ser jo nå at jeg var ikke stygg egentlig, men ble uten tvil mye penere. Det er helt utrolig hvor mye nesen har å si for utseendet. Så vær helt sikker på at du vil det før du opererer, fordi man ender opp med å se annerledes ut. Er nå 1,5-2 år siden, og er superfornøyd. Fikk en liten/mindre og smalere nese som kler ansiktet mitt veldig bra. Den ser ikke operert ut, slik som en annen blogger som nettopp opererte gjør for eksempel. Hadde ikke særlig stor nese i utgangspunktet, men det var neseryggen som var problemet hos meg. Men det er uansett begrenset hva man kan gjøre, alt kommer an på utgangspunkt. Uff, ble veldig rotete dette, men er bare å spørre om det er noe du lurer på! Anonymkode: d96ec...c0e Ah, tusen takk! Har ikke tenkt på Teres Nobel, men skal definitivt sjekke det ut:) Har lenge hatt i tankene at jeg har lyst til å operere nesa, men det er nå det siste året jeg virkelig har bestemt meg på at jeg skal gjøre noe med den. Nesa mi er jo ganske smal/tynn forfra, men det er liksom ifra siden jeg ikke liker med meg selv.. Tror at jeg vil bli enda mer fornøyd med meg selv om jeg får den litt kortere hvis du skjønner:) Hvordan var operasjonen og hva endte du opp med å betale? Vet ikke om det kanskje har noe med hvor mye man skal endre på nesa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #17 Del Skrevet 2. april 2016 Synes du hadde kjempefin nese! Synes forøvrig at en lang nese ofte er vakrere enn en kort neste, har mer karakter, men hver sin smak. Synes lengden kan gjøre den mer sanselig, vakker... Anonymkode: 8b3de...a03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #18 Del Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, ccccathrine skrev: Ah, tusen takk! Har ikke tenkt på Teres Nobel, men skal definitivt sjekke det ut:) Har lenge hatt i tankene at jeg har lyst til å operere nesa, men det er nå det siste året jeg virkelig har bestemt meg på at jeg skal gjøre noe med den. Nesa mi er jo ganske smal/tynn forfra, men det er liksom ifra siden jeg ikke liker med meg selv.. Tror at jeg vil bli enda mer fornøyd med meg selv om jeg får den litt kortere hvis du skjønner:) Hvordan var operasjonen og hva endte du opp med å betale? Vet ikke om det kanskje har noe med hvor mye man skal endre på nesa? Skjønner deg veldig godt! Er ikke noe gøy å være misfornøyd med nesen når den sitter midt i ansiktet. Når det er noe du virkelig vil synes jeg du skal gjøre det, uten å la noen andre hindre deg i det. Endte opp med å betale 48000 for operasjonen. Tror prisen var mellom 46-54 tusen om jeg ikke tar feil, ut ifra hvor mye som må gjøres ja. I tillegg til det kom jo reisekostnadene og hotell da. Om du skal operere en plass du bor langt unna, anbefaler jeg å bli en uke til du har fått fjernet bandasjen! Reiste hjem to dager etter operasjonen, for så å reise tilbake for å ta av bandasjen. Og den dagen jeg reiste hjem var seriøst den verste jeg har hatt, fordi det gjorde så forferdelig ondt. Egentlig var egentlig helt jævlig, men heldigvis varierer smertene varierer fra person til person da, så du får satse på at du er heldig:) Anonymkode: d96ec...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #19 Del Skrevet 2. april 2016 Oi, ble litt mye skrivefeil Anonymkode: d96ec...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 2. april 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg veldig godt! Er ikke noe gøy å være misfornøyd med nesen når den sitter midt i ansiktet. Når det er noe du virkelig vil synes jeg du skal gjøre det, uten å la noen andre hindre deg i det. Endte opp med å betale 48000 for operasjonen. Tror prisen var mellom 46-54 tusen om jeg ikke tar feil, ut ifra hvor mye som må gjøres ja. I tillegg til det kom jo reisekostnadene og hotell da. Om du skal operere en plass du bor langt unna, anbefaler jeg å bli en uke til du har fått fjernet bandasjen! Reiste hjem to dager etter operasjonen, for så å reise tilbake for å ta av bandasjen. Og den dagen jeg reiste hjem var seriøst den verste jeg har hatt, fordi det gjorde så forferdelig ondt. Egentlig var egentlig helt jævlig, men heldigvis varierer smertene varierer fra person til person da, så du får satse på at du er heldig:) Anonymkode: d96ec...c0e Ja, ikke sant! Hadde bare vært godt å fått det unnagjort egentlig. Har også for en stund tilbake siden tenkt på brystoperasjon pga små pupper, men nå er jeg ikke så nøye på at puppene er litt små haha. Men puppene er jo ikke noe som akkurat synes like godt som en nese, for den utgjør jo endel av utseendet. Jeg bor ganske langt unna, så må nok regne med reise og div ja..Så bandasjen fjernes etter en uke? Så altså, så lenge jeg er i Oslo feks en uke etter operasjonen så trenger jeg ikke komme tilbake, eller? Haha, jeg er så syykt nervøs for tiden etter operasjonen. Har egentlig vært flink med å takle smerter, men jeg skal ikke snakke, for det blir sikkert et helvette:( Hvordan var det å ta ut de tamponggreiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå