Gå til innhold

Underliv og lukt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye utflod før, men har nesten ikke noe utflod mer. Det eneste jeg har endret er at jeg har begynt å bruke løse bomullstruser! Av en eller annen grunn får jeg mye mer utflod hvis undertøyet sitter litt stramt mot underlivet. Kjøper trusene i en størrelse for stor. Veldig behagelig å gå bruke slike truser også. Barberer meg også sjeldent, tror det kan være lurt. Bruker aldri mer truseinnlegg heller, de gjør bare vondt verre. 

Anonymkode: 1023e...7b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdiskusjon, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Når det lukter er det gjerne infeksjon. Stringtruse kan gi tarmbakterier i skjeden, og dermed bakteriell vaginose. Dette må behandles med antibiotika. Det kan også være en annen infeksjon enn klamydia. Det finnes en rekke urethritter man kan få, bade mycoplasma genitalum og en del det ikke finnes tester for. Så enten noe seksuelt overførbart eller bakteriell vaginose. Ville bedt om en ny vurdring, eventuelt hos en hudlege eller for eksempel Olafiaklinikken.

Anonymkode: bc165...90f

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Med vanlige bomullstruser mener dere da den typiske trusa eller kan hotpants brukes?

Jeg regner med at legen hadde lagt merke til det hvis jeg hadde bakteriell vaginose 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, jentafralandet skrev:

Takk for svar. Med vanlige bomullstruser mener dere da den typiske trusa eller kan hotpants brukes?

Jeg regner med at legen hadde lagt merke til det hvis jeg hadde bakteriell vaginose 

Begge trusetyper kan brukes. Det er ikke sikkert legen la merke til om du hadde bakteriell vaginose dersom hn ikke tok en lukttest (de tar en test og lukter på den...). Ville tro du ville sett det. 

Anonymkode: bc165...90f

Gjest Jørild
Skrevet
11 timer siden, jentafralandet skrev:

Alle truser som går utenpå og ikke inni, så hotpant er helt greit ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...