Gå til innhold

Aprilspøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, MapleSirup skrev:

Jeg ville blitt dritsur og følt meg lurt/forrådt pga de bekymringene og tankene som ville blitt vekket i meg.

Det der er IKKE en morsom spøk.

Aprilsnar er dessuten gammeldags og platt.

 

14 timer siden, MapleSirup skrev:

Nei. Den følelsen man planter i andre pga en slik dumhet varer mye lenger enn 5 sekunder.

Det der er umodent, barnslig og dårlig gjort.

 

Jeg synes du overdriver. Jeg synes ikke spøken er særlig god, men dette er så vanlig blant ungdomsskoleelever - selv om de ikke har sex. Jeg synes det er stygt gjort å ydmyke en ungdom og få vedkommende til å føle at man har gjort noe galt for noe som er så ubetydelig. DET er umodent, barnslig og dårlig gjort etter min mening. TS sier selv at hun ikke involverer seg noe særlig med gutter og at spøken var over etter "5 sekunder", så da ser jeg ikke hvorfor det er noe å skape hysteri over. Det var en spøk, så da er det bare å ta det for det og gå videre i livet sitt. 

Anonymkode: 85c80...93e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

At en 14 åring tuller om dette er en ting, men når voksne damer tuller om det synes jeg er usmakelig, de bør vite bedre. Blitt utsatt for det av en dame og det var jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med mamma, og hun hadde fått mange tanker i hodet, det er klart, men vi snakket litt og spenningen og den kleine stemningen var borte. Mamma var mest sjokket, når jeg ringte, hun var redd jeg hadde et hemmelig "sex liv". Noe mamma og jeg fikk snakket litt om. Jeg vet den spøken var dum og barnslig, neste gang jeg tar en spøk skal jeg ikke være så korttenkt. Jeg har fremdeles dårlig samvittighet. Tusen takk for alle svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Emelytullekopp skrev:

Jeg snakket med mamma, og hun hadde fått mange tanker i hodet, det er klart, men vi snakket litt og spenningen og den kleine stemningen var borte. Mamma var mest sjokket, når jeg ringte, hun var redd jeg hadde et hemmelig "sex liv". Noe mamma og jeg fikk snakket litt om. Jeg vet den spøken var dum og barnslig, neste gang jeg tar en spøk skal jeg ikke være så korttenkt. Jeg har fremdeles dårlig samvittighet. Tusen takk for alle svar.

Godt at dere fikk pratet om det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Emelytullekopp skrev:

Jeg snakket med mamma, og hun hadde fått mange tanker i hodet, det er klart, men vi snakket litt og spenningen og den kleine stemningen var borte. Mamma var mest sjokket, når jeg ringte, hun var redd jeg hadde et hemmelig "sex liv". Noe mamma og jeg fikk snakket litt om. Jeg vet den spøken var dum og barnslig, neste gang jeg tar en spøk skal jeg ikke være så korttenkt. Jeg har fremdeles dårlig samvittighet. Tusen takk for alle svar.

Kjempebra :) Du må tilgi deg selv ;)  Alle gjør feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke spøken var så ille når den bare varte i 5 sekunder. 

Det er et mye større problem at du er innbilsk. Hvorfor er du det? Eller mente du noe annet enn det ordet betyr? 

Anonymkode: 18235...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Herregud så folk overreagerer da😳 Det er jo heilt normalt å spøke om det på 1.april! Hadde til og med ei venninne som la noke sånt ut på facebook, er jo faktisk berre kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...