Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som ønsker å dele erfaringer ifm utstyr fra Stokke? Jeg synes det er voldsomt stort utvalg av barneutstyr, fra så mange ulike forhandlere, at jeg ikke klarer og orientere meg helt. Ønsker god trillekomfort, både på vei, snø og sti. Har en liten Volvo v40, så er avhengig av at vognen er uhyre enkel å slå sammen, samt blir liten og nett sammenlagt. Ønsker ikke å ta av hjulene. Hvordan er bilstolen, og er den fin å montere og bruke på understellet til vogna? Har kikket litt på Stokke nå, og det virker i min gate, men ønsker erfaringer fra dere her inne. Er jo en stor investering.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne følge med her! Har nettopp fått Stokke-vognen i hus. Knøtt er ikke ute enda, men gleder meg til å bruke vogna! Vi gikk for trailz, pga. luft i dekkene. Skal kjøpe adapter til bilsetet. Bruker mye sti i ujevnt terreng, derfor valget. Og ville ikke ha trehjuling. 

Allerede fått tilbakemelding fra venner om at den er sinnsykt behagelig, siden den er så høy. Barnet ligger og sitter høyere opp en andre vogner, sa de. 

Beklager at jeg ikke kan bidra med mer first hand experience, enda :sjenert:

Anonymkode: 76895...bab

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk for Stokke trailz og bilstol i samme serie.

Er veldig fornøyd med både vogn og bilstol! Understellet er kjempelett slå sammen/ slå opp og tar forholdsvis liten plass. Supert at bilstolen bare er å "klikke" på understellet ved små turer på shoppingsenteret eller butikk/ cafe. Anbefales! Stolen er lett å bære ifht mange tyngere bilstoler. (Vi valgte den letteste modellen med isofix) Vårt barn er nå 6mnd og ligger fortsatt godt i bag- delen av vogna med vinterpose. Stor og god bag med andre ord!

Er som sagt veldig fornøyd med både trillekomfort på vinterstid i snø. Brukervennlighet: bare å klikke alle delene på understellet/ bilstol osv. Lett være småbarnsforeldre med slikt brukervennlig utstyr 😊 

Ingen negative erfaringer så langt! Løp og kjøp 👍

Anonymkode: c319c...7a8

Skrevet

Baby her er bare tre uker, så jeg har ikke veldig mye erfaring ennå! Men, Trailz'en er kjempegod å trille! Utrolig bra svingradius. Har testet den på asfalt, kjøpesenter og grus, fungerte veldig bra :) Understellet tar en del plass også sammenlagt synes jeg, men jeg har null erfaring med andre typer. Vi har en golf stasjonsvogn og når understellet og bagen er i bagasjerommet et det ganske fullt! Men alt får plass altså :) Vi har også bilstolen til Besafe som har Stokke design, veldig fornøyd med det også. Kan settes rett på understellet til vognen. Det jeg liker best med Trailz er at den er så høy! Perfekt for oss som er litt høye. Siden håndtaket kan vippes opp og ned passer den også for lavere personer hvis noen andre skal trille :) Bagen er lang! Så vil tro den varer en god stund!

Skrevet

Tusen takk for svar damer! 

Jeg er så usikker om jeg skal velge understell med stor plass til eventuelle handleposer, eller Trailz. Trailz ser jo uten tvil best ut, men har litt små hjul synes jeg. Så den triller bra i snø altså? Stort pluss for handtaket som kan vippes opp og ned også da, det gikk jo ikke på det understellet med stort bagasjebrett. 

Er det ingen som har erfaringer med denne vognen og små bagasjerom? ☺

Skrevet

Ser jo nå at det er nettopp Trailz jeg vurderer! Tok feil av den og Xplory! Noen med Xplory her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...