AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hei! Jeg er jente på 17 år som går på mercilon 28. Jeg begynte på pillene i starten av desember, og er på fjerde brettet nå. Jeg har ikke glemt å ta en eneste pille, og har også alltid tatt de til riktig tidspunkt. Jeg ville hoppe over mensen på det fjerde brettet, og gjorde dette. Etter 4 dager inn i uken da jeg egentlig skulle hatt mensen, hadde meg og kjæresten min sex, og han kom inni meg. Dagen etterpå fikk jeg litt blødninger. Utover dette ble jeg i løpet av de to-tre første dagene etterpå litt kvalm, fikk ømme pupper, ble mer tissetrengt enn jeg allerede pleide å være og dermed har jeg da tisset hele tiden. Jeg er også kald og litt forkjølet. Har nettopp vært syk, så kan være jeg ble kald og forkjølet på grunn av sykdommen jeg hadde. Etter ca en uke begynte blødningene å gå over til brun gummiaktig utflod. Jeg er livredd redd for å bli gravid og er veldig nervøs/deprimert for tiden på grunn av at jeg ikke klarer å stoppe å tenke på det. Så spørsmålet mitt er om disse symptomene kommer på grunn av at jeg hoppet over sukkerpillene og gikk rett på neste brett, og isåfall om det da er mensen eller mellomblødninger, eller om jeg kan være gravid? Anonymkode: aba1e...56c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Blødninger er ikke uvanlig hos kvinner når de hopper over sukkerpillene, har opplevd dette selv, slik at akkurat dette ville jeg ikke bekymret meg over. pillene skal virke like fint, selv om du har hoppet over sukkerpillene. det kan også hende at noen av de andre symptomene dine kan komme av dette. i tillegg kan det være at du er litt "overbekymret" og derfor leter etter symptomer som passer med graviditet. Jeg tror jeg ville prøvd å slappe litt av nå, og så evt kjøpt en graviditetstest om en uke eller to om symptomene fortsatt er der Anonymkode: 30265...aa6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå