AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Når på døgnet tar du allergimedisinen din? Jeg har alltid tenkt at det har vært greit å ta pillen på morgenkvisten for å holde meg gående hele dagen. Men mange sier de foretrekker å ta denne på kvelden fordi de blir så trøtte. Jeg tenker jo da at jeg sover bort den beste kvalitetstiden med medisinene. Trøtt er jeg uansett nå. Men har testa å ta på kvelden og det funker greit hele dagen frem til kvelden. Da er det bare snørr og nys. Kjipt om jeg er ute da. Så når tar du medisinen og hvorfor tar du den da? Anonymkode: 05cc6...c89
Sugerøret Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Tar den på kvelden. Anbefalt av allergilege.Kan gi en del trøtthet.Defor taes på kvelden og at den da får tid til å virke før pollen og morningen igjen kommer (eller noe sånt..) husker ikke helt alt snakket 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Tar dem ikke før jeg må, uansett tid på døgnet. Men vet at det er anbefalt å ta allergimedisin på ettermiddag/kveld, særlig for barn. Anonymkode: 5b5ab...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Tar den om morgenen, liker å ta alle medisinene jeg kun tar én gang for dag samtidig, og da blir det om morgenen. Jeg blir ikke trøtt av den. Anonymkode: 5b61b...f2e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Da skal jeg prøve å fortsette med kveld og drøye så lenge utover kvelden som mulig. Men innimellom klarer jeg ikke vente så lenge. Spesielt ikke om jeg har vært litt ute og været er tørt. Anonymkode: 05cc6...c89
Outlander Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Det er spørs om hva slags allergimedisin du får. Ikke alle gjør deg trøtt. Hele familien er på medisin nå og vi tar det om morgenen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå