AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Vet dette er et veldig dumt og teit spørsmål, men hvor kleint og vondt er sex første gang sånn egentlig? Anonymkode: 37ed8...db8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Det er ikke noe dumt spørsmål Tror alle lurer på det før det har skjedd! Går ut fra at du er jente? Så: vondt - nei, ikke vondt, litt ubehag helt først, men det gikk fort over. Husker det føltes spennende og rart! kleint - nei, forbløffende lite. Var usikker på kropp, litt overvektig, men det falt seg helt naturlig å kle av seg og være naken sammen med en mann. Var ikke kjempeforelska eller noe; ville nok mer ha det overstått siden jeg følte meg "gammel" Men vi hadde det bare veldig fint sammen. Og var visst helt edru også! Anonymkode: 9bcff...f95
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Jeg synes det gjorde litt vondt når penisen skulle inn for første gang. Det var uvant, men heldigvis brukte vi tid, og etterhvert ble det mer og mer normalt, og mindre vondt. Smerten er overkommelig, føles bare som om huden strekker seg, og det er jo det den gjør. Anonymkode: 94b0f...871
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Veldig vondt og jeg blødde mye, men dette er individuelt så hos noen er det ikke vondt
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 For at det skal gjøre minst mulig vondt anbefaler jeg en del "foreplay", og om du ikke blir våt nok/evt. om hans penis er veldig stor, burde dere gå for enten spytt eller glidemiddel. Kondom med glidemiddel er nok det beste. Anonymkode: 2c983...fd1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Er det vondt for menn første gang? Anonymkode: e0ed9...2a3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vondt for menn første gang? Anonymkode: e0ed9...2a3 Om jenten er for trang/gutten for stor, eller om jenta ikke er våt nok - da vil det være vondt for både jenten og gutten. Bortsett fra det vet jeg ikke om det er noe ubehagelig for gutten Anonymkode: 2c983...fd1
peppermyntete Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 For meg var det ikke vondt i det hele tatt, men jeg var 19 år gammel, litt full, veldig avslappet og helt og holdent klar for at det skulle skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå