diddi Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Hurraaaaa!! Jeg skal på jentetur til Paris om ei uke. Skal være der fra fredag til mandag. Hotellet ligger sentralt, rett ved Louvre. Nå har det seg slik at det er Allehelgensdag på mandag den 1. november. Da er antakelig det meste stengt. Har dere noe tips om hva vi kan foreta oss denne dagen. Selvfølgelig blir det litt vin på kafe. Men hva annet? Hadde ikke planner om å gå rundt på de tradisjonelle stedene (har vært der for ti år siden, og gikk da runden). Men skal shoppe julekjole til veslejenta, og kanskje annet barnetøy.
LilleBille Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Litt på siden ... men anbefaler på det varmeste Le Procope - som er verdens eldste cafe/brasserie .. og som har fantastisk mat i tillegg...
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #3 Skrevet 26. oktober 2004 Paris kan være kjempefint på denne tiden - heldiggris! Jeg hadde en utrolig morsom og annerledes turistopplevelse på guidet sykkeltur i Paris. Det kan absolutt anbefales! Det var absolutt ikke slitsomt, ikke skummelt med trafikken og en helt annen måte å se byen på. - Om de har turer på allehelgensdag vet jeg dog ikke... Sjekk: www.parisvelosympa.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå