AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Vi skal nå prøve å bli gravide. Jeg har gått på p-piller i mange år. Jeg tenker at jeg fullfører brettet jeg er på nå. Hvordan vil min mens være i ettertid? Er det mulig å bli gravid fra første dag etter jeg slutter? Eller hvordan fungerer det? Håper noen kan svare meg Anonymkode: 4a450...1cc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Hvordan skal noen kunne svare deg på hvordan nettopp din kropp vil fungere i fremtiden? Du spør mer enn ti vise n svare. Anonymkode: 020db...746 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal noen kunne svare deg på hvordan nettopp din kropp vil fungere i fremtiden? Du spør mer enn ti vise n svare. Anonymkode: 020db...746 Jeg spurte bare hva som er mulig. Kanskje noen vil dele sine erfaringer Anonymkode: 4a450...1cc
Åselin Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Det er helt individuelt. man kan bli gravid med en gang, eller det kan gå laaaaaang tid før ting er i rute igjen. For min del gikk jeg rett inn i regelmessig syklus etter pilleslutt (sluttet et halvt år før vi begynte å prøve), men har ikke blitt gravid enda likevel, er på pp10 nå. Men man hører jo om både de som blir gravid før de i det hele tatt får mensen igjen, og de som må vente lenge før ting er tilbake til normalt. Lykke til!
Teddi Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 I mitt tilfelle ble jeg gravid 1 1/2 måned etter at jeg sluttet med p piller (cerazette). Jeg hadde da brukt p piller i ca 10 år, og hadde ikke hatt menstruasjon i det hele tatt på ca 3 år.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Vi har ikke prøvd aktivt enda, men jeg slutta på p-piller for 7 mnd siden. Syklusen er ikke stabil enda. Anonymkode: adac7...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå