AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Går på en medisin som jeg må gå på en god stund og den gir meg veldig kvalme som bivirkning Jeg spurte legen om kvalmestillende i går men vi fant ut at jeg ikke kan ta det. Seabånda mine funker ikke, ingefær funker ikke, potetgull og cola funker kun der og da men jeg kan ikke putte det i meg hele tiden. Annen mat funker og kun der og da. Jeg spyr heldigvis ikke. Er ikke gravid. Anonymkode: 83f22...52d
Gjest Vonta Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Min beste medisin for kvalme er å stikke tannbørsten ned i halsen. Men ser at det ikke er et alternativ her. Har du prøvd fruktsalt? Det synes jeg fungerer. Køper det på vanlig matbutikk tror eg.
Hadley Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 (endret) Jeg tar sitron når jeg er kvalm. Gammelt kjerringråd. Du kan ta en teskje konsentrat fra flaske eller ferske sitronskiver. Det hjelper øyeblikkelig! Men det hjelper kanskje ikke så veldig lenge... En halv time eller noe? Så du må nok kanskje ta det igjen og igjen. Men i alle fall sunnere enn cola. Endret 1. april 2016 av Hadley
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Har høyrt anis kan funke. Anonymkode: 6f223...1ff
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Et ekkelt tips, men for min del var det ingen ting annet som fungerte: Brukte en medisin som ga kvalme. Tok dem på kvelden, sto opp om morgenen, drakk et glass vann og stakk fingeren i halsen. Etter at jeg hadde spydd følte jeg meg mye bedre. Heldigvis gikk denne bivirkningen over av seg selv. Men så begynte jeg på en annen medisin som også hadde kvalme som bivirkning, og det ble så ille at jeg bare måtte slutte. Var kvalm 24-7. Er det en mulighet for å bytte til en tilsvarende medisin som kanskje ikke har den bivirkningen? Anonymkode: dfe60...d9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå