ajarRun Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hvordan pakker jeg inn 34 harddisker for å ta med i håndbagasjen? De er tunge, upraktiske og fryktelig mange. Noen 2.5" men de fleste er 3.5"... Har diverse minnekort og minnepenner og slikt, men det putter jeg bare i lommene tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Damn, det var jo en del. Skal du dra med deg et rack med RAID harddisker til en server eller noe? Uansett ville jeg pakket det inn i antistatiske poser, og så godt med bobleplast utenpå igjen. Så pakke det videre inn i noen klesplagg hvis du har det i håndbagasjen. Alt som er støtdempende er lurt. Hva som kreves av antistøtbeskyttelse kommer også an på om det er gammeldagse, tradisjonelle disker med roterende magnetskiver eller om det er rene SSD/Flash harddisker. Om de er i sistnevnte kategori er man ikke så sårbar for støt ettersom SSD disker ikke har noen roterende deler. Men det er lurt med antistatisk innpakning i alle tilfeller syntes jeg. Anonymkode: e66e6...355
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå