Gå til innhold

Friends with benefits - dominerende type?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I noen dager har jeg vært i kontakt med en mann som virker å ha de samme interessene som meg. Dvs; hardcore sex/bondage og alt mulige form hvor mannen har kontrollen. Vi begge har i løpet av disse siste dagene opprettet en form for tillit slik at vi kan stole på hverandre og ikke vil hverande noe vondt. Er det noen her som har opplevd dette selv, som kunne fortelle meg litt om hvordan dere gjorde det. Tenkte jeg hadde veldig lyst å prøve

Har selvsagt møtt denne mannen før gjennom jobb så er ikke helt på tur tror jeg da :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du liker å la deg bli utnyttet og herjet med så kjør på. Han får det jo fint han med å underkue deg og 0 forpliktelser. Er ikke det intime best når mannen virkelig liker og elsker DEG? Å ikke bare kroppen din....

Anonymkode: a70e1...cf8

Skrevet

a70e1...cf8, da...

Det ser ut for at Cheap Thrills virkelig har lyst, og da kommer iv i den gamle tralten: "la seg utnytte og underkue" - tenner hun på det, hvem utnytter hvem? Og er det i virkeligheten utnytting?

Cheap thrills, du har aldri noen garanti for hva denne vennen din kan finne på når han er alene med deg og har bundet deg fast. (Heskuker og psykopater kan virke svært overbevisende, og så har ikke annet å gjøre enn å le av deg når du kommer til deg sjøl etter at du har vært så hardt knytt om halsen at du her besvimt og er livredd.) Et sted en gang fant jeg faktisk et råd om slike forhold: be om referanser fra Dom. Jeg er ikke sikker på om det kjennes rett å gå til de forrige elskerinnene hans og spørre hvor hel han er i hodet, eller å be han om attester fra de sju forrige forholdene.

Du kan i grunnen aldri finne ut noe annet enn om han vet hva han holder på med. Da tenker jeg på noe så byråkratisk som risikovurdering først. Det er det mest konkrete jeg kan finne på.

• Liker 4
Skrevet

Det er viktig at dere møtes nøytralt først, og sjekker at dere kommuniserer bra. Og at dere avtaler både et stopp-ord for totalt stopp, og et kodeord for enkle justeringer, spesielt om dere skal forsøke dere på bondage. Finn ut at dere ikke bare har samme fantasier, men definerer ting på samme måten. God og krystallklar kommunikasjon er det viktigste når man skal drive med bdsm. Lykke til. :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, draug 75 skrev:

a70e1...cf8, da...

Det ser ut for at Cheap Thrills virkelig har lyst, og da kommer iv i den gamle tralten: "la seg utnytte og underkue" - tenner hun på det, hvem utnytter hvem? Og er det i virkeligheten utnytting?

Cheap thrills, du har aldri noen garanti for hva denne vennen din kan finne på når han er alene med deg og har bundet deg fast. (Heskuker og psykopater kan virke svært overbevisende, og så har ikke annet å gjøre enn å le av deg når du kommer til deg sjøl etter at du har vært så hardt knytt om halsen at du her besvimt og er livredd.) Et sted en gang fant jeg faktisk et råd om slike forhold: be om referanser fra Dom. Jeg er ikke sikker på om det kjennes rett å gå til de forrige elskerinnene hans og spørre hvor hel han er i hodet, eller å be han om attester fra de sju forrige forholdene.

Du kan i grunnen aldri finne ut noe annet enn om han vet hva han holder på med. Da tenker jeg på noe så byråkratisk som risikovurdering først. Det er det mest konkrete jeg kan finne på.

Tror jeg går litt sakte frem og møter han et par ganger før jeg kanskje kan ta en vurdering om jeg vil kaste meg ut i dette. Takker for tips, ga meg en liten tankevekker dette her selvom jeg ikke kan helt se for meg at han skulle være en såpass psykopat. 

Skrevet
1 time siden, Fjompen skrev:

Det er viktig at dere møtes nøytralt først, og sjekker at dere kommuniserer bra. Og at dere avtaler både et stopp-ord for totalt stopp, og et kodeord for enkle justeringer, spesielt om dere skal forsøke dere på bondage. Finn ut at dere ikke bare har samme fantasier, men definerer ting på samme måten. God og krystallklar kommunikasjon er det viktigste når man skal drive med bdsm. Lykke til. :)

Takker for tips! 

Skrevet

Så lenge kommunikasjon og tillit er på plass: go for it.

Husk at det er viktig med aftercare, selv om man "bare" er FWB.

AnonymBruker
Skrevet

Stole på hverandre etter noen dager? Hatt en FF i 2 år, og det tok langt mer enn noen dager å stole såpass på hverandre at vi kunne begynne å eksprimentere med BDSM.. 

Møt han nøytralt først, kommuniser og bli kjent med hverandre. 

Anonymkode: e29f6...40e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stole på hverandre etter noen dager? Hatt en FF i 2 år, og det tok langt mer enn noen dager å stole såpass på hverandre at vi kunne begynne å eksprimentere med BDSM.. 

Møt han nøytralt først, kommuniser og bli kjent med hverandre. 

Noen ganger klikker det bare, og man kan kjøre skikkelig hardcore sex etter knappe timer.

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det går an å ha litt softere sex med lette innslag av BDSM mens man blir kjent da. Jeg har hatt sex med dominante innslag på første daten, men jeg ville for eksempel ikke bli bundet fast av noen før jeg kjenner dem veldig godt. 

Anonymkode: e3ff9...c90

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Noen ganger klikker det bare, og man kan kjøre skikkelig hardcore sex etter knappe timer.

Har hatt hardcore sex med alle jeg, med lette innslag av bondage etc. Men å ha et BDSM forhold krever tillit, og det får man ikke etter få dager. Da kan man skyte seg selv i foten. Ikke kjenner man hverandre, ikke kjenner man partnerens kroppsspråk og grenser, men tør gjerne ikke være 100% ærlig og man strekker grensene kanskje hakket for langt rett og slett fordi man ikke kjenner personen. Men ikke faen at en jeg har kjent i 1 uke hadde fått lov å kvele, binde meg etc. Litt kjipt å sitte tilbake å føle at dette gikk for langt, at partneren gikk over grensen. Og veldig ekkelt for partner å vite at man gikk over den grensen, rett og slett fordi han ikke visste hvor den gikk, og hun ikke turte å si i fra. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt hardcore sex med alle jeg, med lette innslag av bondage etc. Men å ha et BDSM forhold krever tillit, og det får man ikke etter få dager. Da kan man skyte seg selv i foten. Ikke kjenner man hverandre, ikke kjenner man partnerens kroppsspråk og grenser, men tør gjerne ikke være 100% ærlig og man strekker grensene kanskje hakket for langt rett og slett fordi man ikke kjenner personen. Men ikke faen at en jeg har kjent i 1 uke hadde fått lov å kvele, binde meg etc. Litt kjipt å sitte tilbake å føle at dette gikk for langt, at partneren gikk over grensen. Og veldig ekkelt for partner å vite at man gikk over den grensen, rett og slett fordi han ikke visste hvor den gikk, og hun ikke turte å si i fra. 

For min del har jeg hatt skikkelig røff BDSM-sex etter å ha pratet med folk i langt mindre enn én uke. Klarer man å prate med det på en ordentlig måte, så er det ikke nødvendigvis problematisk. Dog risikerer jeg - som den dominante - betraktelig mindre. Jeg må bare holde meg innenfor hennes grenser, ikke være redd for at noen skal trå over mine.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, risky business. Ser ingen grunn til å kaste seg ut i kveling/binding/pisking og slike ting med en gang, er mye bedre å bli kjent med hverandre og hverandres kropp og seksualitet først. 

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...